هشدار یونایتد به رونالدو: باید به تور پیش فصل بیای!

سران منچستریونایتد هنوز تصمیمی برای فروش کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی ندارند.


با این حال روزنامه انگلیسی دیلی میرور تاکید می کند که سران این باشگاه به رونالدو هشدار داده اند که در تور پیش فصل شیاطین سرخ حضور داشته باشد و این تیم را همراهی کند.
این در حالی است که روز گذشته اعلام شد موضع یونایتد در خصوص فروش این بازیکن کاملا مشخص است و هیچ تصمیمی در این خصوص نگرفته اند.
برخی رسانه های انگلیسی مدعی شده اند که یونایتد با مدیر برنامه های پائولو دیبالا برای جذب این بازیکن به درخواست اریک تنهاخ تماس داشته است. مذاکرات با فرانکی دی یونگ از مدت ها قبل آغاز شده اما هنوز به پایان نرسیده است و این یکی از دلایل جدی نارضایتی رونالدو است.



مجله اخبار فوتبال خارجی
سرویس خبر شماره: 1831924
13 جولای 1401 ساعت 09:52
1.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رونالدو در روزهای اخیر در فوتبال اروپا و لیگ برتر انگلیس جنجال زیادی به پا کرده است.
این بازیکن پرتغالی که سال گذشته یوونتوس را ترک کرد و به منچستریونایتد پیوست، پس از گذراندن تنها یک فصل در تیم سابقش، مایل به ترک اولدترافورد است و تصمیم خود را به اطلاع مسئولان باشگاه رسانده است.
گفته می شود شرایط بد یونایتد در فصل گذشته و همچنین عملکرد ضعیف این تیم در نقل و انتقالات تابستانی این بازیکن را به سمت چنین حرکتی سوق داده است.
در روزهای اخیر علاوه بر نام این بازیکن نام باشگاه های اروپایی متعددی از بایرن مونیخ و چلسی گرفته تا رم و ناپولی مطرح شده است که باعث نگرانی مدیران یونایتد شده است.