کنعانی زادگان از تیم ملی اتریش پیش افتاد (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1831920
13 جولای 1401 ساعت 09:33
1.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

شجاع خلیل زاده علاوه بر محمدحسین کنعانی زادگان به دلیل مصدومیت نتوانست در اردوی تیم ملی در دوحه و بازی با الجزایر حضور پیدا کند و یکی از دلایل شکست تیم ملی و انتقاد از عملکرد تیم ملی در خط دفاعی بود. . فاز را می توان یکسان در نظر گرفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

محمدحسین کنعانی زادگان یکی از آماده ترین بازیکنان اردوی آماده سازی تیم الاهلی قطر در اتریش است و به همراه دیگر هم تیمی هایش از جمله شجاع خلیل زاده خود را برای حضور در فصل جدید لیگ ستارگان قطر آماده می کند.

نکته جالب اینکه تیم ملی قصد دارد در بازی بعدی فیفا در اتریش اردو بزند و یکی از بازی های دوستانه ای که در این اردو برگزار می کند اروگوئه خواهد بود. این تیم علاوه بر ایران به مصاف قطر نیز خواهد رفت. تکلیف دومین بازی تیم ملی هنوز مشخص نشده است و برخی پیش بینی می کنند بازی دوم تیم ملی برابر قطر باشد چرا که دو تیم برای بازی مقابل قطر به سرزمین موسیقی سفر می کنند.اروگوئه.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، که به دلیل محرومیت کمیته اخلاق نتوانست در اردوی تیم ملی در دوحه حضور پیدا کند و در دیدار مقابل الجزایر برای تیم ملی به میدان برود، از حضور شجاع خلیل زاده در الاهلی استقبال کرد. . در واقع این دو زوج خط دفاع تیم ملی در جام جهانی خواهند بود و بازی در کنار هم در تیم الاهلی به هماهنگی لازم قبل از جام جهانی کمک می کند. آنها مدتی با هم در تیم پرسپولیس بازی کردند و یکی از دلایل استحکام خط دفاعی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی 2022 هماهنگی این دو بازیکن در قلب دفاع بود.