هلند: گواردیولا شگفت انگیز و البته کمی دیوانه است!

ارلینگ هالند، خرید بزرگ منچسترسیتی پس از گلزنی در دیدار دوستانه مقابل بایرن، از پپ گواردیولا سرمربی تیم تمجید کرد.

هالند که تنها گل بازی را در بازی دوستانه سیتی مقابل بایرن مونیخ به ثمر رساند و دلیل پیروزی تیمش بود، پس از بازی به خبرنگاران گفت که تعجبی ندارد که بتواند تنها در 12 دقیقه از اولین بازی خود برای سیتی گلزنی کند، زیرا او می داند که پپ چه تیم درخشانی ساخته است.

ارلینگ هالند، خرید بزرگ منچسترسیتی در این تابستان که پاهایش امید بسیاری از هواداران سیتی در فصل آینده است، پس از درخشش در بازی دوستانه مقابل بایرن مونیخ، سرمربی جدیدش پپ گواردیولا را تمجید کرده است.


سرویس خبر شماره: 1835107
مرداد 02, 1401 در 20:55 |
1.7 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

ستاره نروژی منچسترسیتی گفت: “گواردیولا شگفت انگیز و البته کمی دیوانه است و من او را بسیار دوست دارم. دوران جالب و لذت بخشی در پیش داریم. من فقط یک هفته به سیتی پیوستم و نمی توانم چیز زیادی بگویم، اما خوب تمرین کرده ام و برای مراحل بعدی آماده هستم.

هالند نشان داده که از بازی کردن زیر نظر یکی از بزرگترین مربیان دنیای فوتبال خوشحال است. او از پپ به عنوان یک مدیر بزرگ یاد کرد که زندگی اش جالب و لذت بخش خواهد بود.

همانطور که احتمالا می دانید، من در سال های اخیر بازی های سیتی را زیاد تماشا می کردم. سیتی سال هاست که بهترین مهاجم را نداشته است. بله، الان خودم را در آن نقش می بینم و از اینکه امروز چند بار در موقعیت گلزنی قرار گرفتم اصلا تعجب نکردم.



مجله اخبار فوتبال خارجی