همه چیز درباره برکناری سرمربی آبی ها/ نقش رونالدو برای آمریکایی و ستاره های تیم

منابعی در چلسی گفته اند که او به اندازه کافی از سرمربیان چلسی خسته شده است. در پشت صحنه تور تابستانی چلسی در آمریکا، گزارش شد که توخل ناراضی است. با روسای جدید درباره نقل و انتقالات جدید زیاد صحبت می کند. نقص اصلی مربوط به انتقال کریستیانو رونالدو به این باشگاه بود که توخل به شدت با آن مخالفت کرد.

روزنامه سان گزارشی منتشر کرده است مبنی بر اینکه مالکان جدید با توخل تماس گرفته اند تا درباره تمدید قرارداد او صحبت کنند. ماجرایی که بعدا خود مربی هم تایید کرد. اما او اذعان داشت که مذاکرات هنوز در مراحل اولیه است و ثابت شده است که اعتماد روسا به مربی درست نیست و اختلافات بین آنها بسیار زیاد است.

درگیری هایی هم با برخی بازیکنان وجود داشت. کریستین پولیسیچ به زمان بازی خود در تور آمریکا اعتراض داشت. حکیم زیچ مدتی است که ناراضی به نظر می رسد، برخی از بازیکنان زاگرب نیز به وضوح ناراضی بودند.

او در محل تمرین چلسی حاضر شد و در یک جلسه کوتاه حضوری به سران باشگاه گفت که تغییر تیم زمان بر است. اما وقتی از اخراجش مطلع شد شوکه شد. وسایلش را برداشت و رفت. توخل حدود یک هفته بود که منتظر اخراجش بود، اما همچنان از نحوه اخراجش بسیار متعجب بود.

شکست چلسی در یک بازی گروهی لیگ قهرمانان اروپا با یک گل عجیب، مایه شرمساری است. اما حتی در زمان رومن آبراموویچ، مربیان زمان داشتند تا اوضاع را تغییر دهند.

تاکتیک های توخل جواب نداد و نقشه هایش زیر و رو شد. بازیکنان چندین بار جای خود را تغییر دادند و ترکیب تیم حداقل دو بار در طول مسابقه تغییر کرد که باعث عملکرد عجیب و ناهماهنگ و افت محسوس روحیه تیم قبل و بعد از مسابقه شد.

مشخص شد که مدتی است که روابط بین باشگاه و سرمربی رو به وخامت گذاشته است. در واقع، در طول تابستان، فاصله بین “توماس توخل” سرمربی تیم و مالکان جدید به طور پیوسته افزایش یافته است. توخل چندین ماه است که از هیئت مدیره باشگاه جدا شده است، اگرچه اخراج ناگهانی او حتی با توجه به استانداردهای سختگیرانه چلسی نیز شوکه کننده است.

مدتی است که تنش‌ها بالا بوده و این تنش در نتایج بازی‌های تیم منعکس شده است. شکست کرواسی در لیگ قهرمانان اروپا سومین باخت آنها در این فصل است. چلسی تنها روز شنبه به دلیل تصمیم ضعیف VAR موفق شد وستهام را شکست دهد. پس از شکست هفته گذشته در ساوتهمپتون، توخل ظاهراً احساسات خود را در مورد وضعیت تیم به مافوق خود ابراز کرده است.

همه چیز درباره برکناری سرمربی آبی ها/ نقش رونالدو برای آمریکایی و ستاره های تیم

اگرچه چلسی به اخراج مدیران با سرعتی نگران کننده شهرت دارد، اما برای بسیاری از هواداران شوکه کننده خواهد بود. توخل در طول 19 ماه حضورش در این باشگاه بسیار محبوب هواداران شد. زمانی که باشگاه به دلیل جنگ در اوکراین تحت تحریم های شدید دولتی قرار گرفت، از او به عنوان سخنگوی اصلی باشگاه یاد شد.

در بیانیه باشگاه آمده است: “باشگاه چلسی، از طرف همه، از توماس و کارکنانش به خاطر تمام زحماتشان در طول دوران حضورش در باشگاه تشکر می کند. توماس به حق پس از قهرمانی در لیگ، جایگاهی در تاریخ چلسی خواهد داشت. قهرمانی، سوپرکاپ و جام باشگاه های جهان از آنجایی که 100 روز از زمانی که مالکان جدید باشگاه را در اختیار گرفتند و همچنان به تلاش برای پیشبرد اهداف باشگاه ادامه می دهند، معتقدند زمان مناسبی برای ایجاد این تغییر است. مربیگری چلسی کادرفنی مسئولیت تمرین و آماده‌سازی تیم را برای بازی‌های آتی ما بر عهده خواهد گرفت و باشگاه به سرعت برای تعیین یک سرمربی جدید اقدام خواهد کرد. سرمربی جدید، هیچ اظهارنظر دیگری نخواهد شد.”



سرویس اخبار فوتبال خارجی