هنرهای تاریک | آرسبلاگ … وبلاگ آرسنال

همان طور که Mugsmasher گفت: “او احتمالاً در همه جای دنیا احمق است.”

فقط برای ثبت، من آن چالش را از طریق ابر رایانه اجرا کردم، و آن 9.99999 را در مقیاس ©® ITWGX ثبت کرد. آیا می توانید تصور کنید اگر ژاکا با کارت زرد همین کار را می کرد چه اتفاقی می افتاد؟ زرد دوم سریعتر از افتادن دیوگو جوتا با کوچکترین تماسی بیرون می آمد.

ما خودمان در این فصل در موارد بی شماری آن را تجربه کرده ایم. شما در حال تلاش برای ایجاد یک ضربه بزرگ هستید و یک بازیکن حریف سقوط می کند، شاید با “آسیب دیدگی سر” که به این معنی است که داور موظف است بازی را متوقف کند. به بازی بورنموث فکر کنید، زمانی که آنها دقیقاً این کار را در شروع وقت اضافه انجام دادند، فقط آن توقف اضافه شد تا زمان کافی برای گلزنی از طریق ریس نلسون به ما بدهد. وقتی دیگران این کار را انجام می‌دهند آزاردهنده است، اما فکر می‌کنم این بخشی از این است که میکل آرتتا چگونه تیمش را توسعه می‌دهد.

صبح همگی بخیر.

ما فکر می کنیم مدیریت بازی تنها چیزی است که سرمربی و کادر مربیگری او، تغییراتی که آنها از روی نیمکت انجام می دهند، در اختیار دارد و تا حدودی این درست است. روزهایی وجود دارد که او می‌تواند تغییراتی را ایجاد کند که به طریقی مثبت بر روند رسیدگی تأثیر می‌گذارد، و روزهای دیگری که آن تصمیم‌ها کاملاً درست نیستند. یکشنبه در آنفیلد یکی از این موارد بود، همانطور که دیروز در وبلاگ مورد بحث قرار گرفت.

با این حال، بازیکنان نیز می توانند تأثیر بگذارند. بعد از اینکه اندی رابرتسون در دقیقه 20 یک شوت از کنار دروازه را شلیک کرد، آرون رمزدیل نیاز به درمان داشت. من دوباره تکرارها را تماشا کردم و تا آنجا که می توانم دیدم کسی نزدیک او نیست و از تصاویر تلویزیون به نظر می رسد که او می گوید چیزی در چشمانش فرو رفته است. به‌راحتی، این به بازیکنان بیرون زمین اجازه داد تا در کنار آرتتا جمع شوند تا دستورالعمل‌هایی را دریافت کنند و او توصیه‌های تاکتیکی یا غیر آن را ارائه دهد. واقعیت این است که اگر یک دروازه بان تحت درمان قرار می گیرد، مجبور نیست از زمین خارج شود، بنابراین اگر می خواهید پیشنهاد کنید که این یک توقف به عنوان واکنشی به لحظه ای بود که لیورپول یک لحظه خطر داشت، فکر نمی کنم شما خیلی دور از علامت باشد.

آرتتا آمازون من سیتی

او همچنین اشاره کرد که هواداران لیورپول از چیزی که آنها را اتلاف وقت و کمی بازی از سوی آرسنال می‌دانستند ناامید شده‌اند. اولین غریزه من دفاعی بود، زیرا فکر می کنم چالش های سنگینی وجود داشت که داور به درستی با آنها برخورد نکرد. جایی بود که گابریل عیسی به درستی دنده ها را کوبید و قطعاً نیاز به درمان داشت. در موردی که گابریل مارتینلی حتی اگر کفش کوناته کمی بالا بود، ضربه ای به سرش نخورد، فکر می کنم او فقط می خواست سرعتش را کم کند، زیرا درست بعد از گل اول آنها آمد.

اطلاعات بیشتر از من فردا اینجاست، و هر خبر فوری را پوشش خواهیم داد ارسبلاگ نیوز.

https://arseblog.com/2023/04/the-dark-arts/ منبع:

به اصطلاح هنرهای تاریک بخشی از بازی هستند، چه بخواهیم و چه نخواهیم، ​​و بهترین تیم ها آنهایی هستند که معمولاً آنها را به بهترین نحو به کار می برند. به نظر می‌رسد که تیم‌هایی که مملو از بازیکنان باکیفیت هستند – که معمولاً بهتر از بازیکنانی که با آنها روبرو هستند – پر شده‌اند، احساس می‌کنند که باید به این چیزها متوسل شوند، اما این کاری است که انجام می‌دهند. خطاهای تاکتیکی من سیتی، نفوذ بوسکتس بارسلونا، بدنی بی امان لیورپول، همه آنها این کار را انجام می دهند.

به هر حال، نکته اینجاست که همانقدر که ما از داوری ناراحت بودیم، هواداران لیورپول نیز که فکر می کردند تیرنی – که سابقه ای با آنها دارند – افتضاح بود، هم ناراحت بودند. در بازی ای که آنها هم یک پنالتی گرفتند. من نمی دانم دقیقاً چه چیزی را نشان می دهد، غیر از اینکه هواداران فوتبال بازی ها را با لنزهای خاص خود می بینند و شاید این مورد باشد که یک داور می تواند برای هر دو طرف وحشتناک باشد. نه همیشه، بدیهی است. این هفته از یکی از هواداران برایتون و یکی از طرفداران اسپرز در مورد آن بپرسید و ممکن است پاسخ متفاوتی دریافت کنید، اما اغلب.

و اکنون ما نیز انجام می دهیم. فکر می‌کنم این چیزی است که ما می‌توانیم در آن بهتر شویم، و حتی اگر پاک‌شناس در من فکر کند که آیا بازی بدون آن بهتر است یا خیر، این موضوع بسیار موردی است در مورد درهای ثابت و اسب پیچ‌دار. شما نمی توانید جن را دوباره در بطری قرار دهید (مخصوصاً اگر اندازه یک اسب باشد!). به آخرین تیم قهرمانی خود برگردید، و وقتی مردم در مورد شکست ناپذیرها صحبت می کنند، این کار را با نوعی احترام انجام می دهند، به خاطر دستاورد و نحوه بازی ما با بازیکنانی مانند هانری، برگکمپ، پیرس، ویرا و غیره. اشتباه نکنید. با این حال، به همان اندازه که ارکستر آرسن ونگر به خوبی ساخته شده بود که آهنگی فوق العاده می نواخت، آنها می توانستند در یک لحظه به ترش متال روی آورند و اگر بخواهند شما را وحشیانه کنند.

در سریال آمازون من سیتی، کلیپی از آرتتا وجود دارد که به بازیکنان معروف کوین دی بروین، ایلکای گوندوگان و دیوید سیلوا دستور می دهد تا اگر حریف توپ را برد و به دنبال انتقال باشد، خطا انجام دهند.

درست است، فعلاً آن را بگذاریم. من فکر می کنم ممکن است هفته آرام دیگری باشد زیرا ما یکشنبه برای وستهام آماده می شویم، اما اجازه دهید ببینیم.

وقتی گرد و غبار روی تساوی ما با لیورپول فرو می نشیند، داشتم با ماگزمشر چت می کردم و دیدن نظرات او در مورد داور جالب بود. همانطور که دیروز نوشتم، احساس کردم پل تیرنی به لیورپول اجازه داد تا خطاهایی را انجام دهد که ما اجازه انجام آن را نداشتیم. به عنوان مثال، بن وایت در نیمه اول کارت زرد دریافت کرد، اما ابراهیما کوناته بدون سرزنش از طریق گرانیت ژاکا به دلیل آنچه که فکر می‌کنم بیشتر یک خطا بود، اجازه داده شد.

یعنی من برای آن اینجا هستم. من به شدت گمان می‌کنم که باید این تاکتیک‌ها را در طول هشت بازی آینده به کار ببریم. برخی از مردم آن را دوست ندارند، اما اگر امتیاز مورد نیاز ما را به دست آورد، هیچ شکایتی از من نخواهید شنید.