بازگشت احتمالی پورعلیگنجی در تیم پرسپولیس

یحیی گل محمدی در دو بازی اخیر ارتش سرخ مقابل مس رفسنجان و ملوان بندر انزلی از زوج علی نعمتی و گئورگی گلسیانی سود برد و موفق شد حمله تیم حریف را مهار کند و کلین شیت در بازی های این تیم به ثبت برسد. . اتفاقی که باعث شد پورعلی گنجی پس از پشت سر گذاشتن مصدومیتی که در تقابل با سپاهان برای بازگشت به تیم دچار مشکل شد.

حالا با توجه به اینکه سه خط دفاعی اصلی پرسپولیس قبل از دربی سه کارته دارند، به احتمال زیاد یحیی گل محمدی در این پست و در تقابل با تیم پست مس کرمان تغییراتی را ایجاد خواهد کرد. بعید نیست علی نعمتی یا گلسیانی که با سه کارت زرد خطر محرومیت از دربی را دارند در این بازی استراحت کنند و پورعلی گنجی به ترکیب اصلی بازگردد. این امکان استراحت بیشتر برای گلسیانی، مدافع گرجستانی پرسپولیس است که یکی از گلزنان اصلی این تیم نیز محسوب می شود و در دربی خارج از خانه دو گل به ثمر رساند.


سرویس خبر شماره: 1920361
22 آوریل 1402 ساعت 10:37
366 امتیاز خبر

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مصدومیت نابهنگام مرتضی پورعلی گنجی و عملکرد دفاعی پرسپولیس در دو بازی بدون حضور این بازیکن در ترکیب، او را به چالش بازگشت به لیست ثابت تیمش رساند.

با توجه به وضعیت پرسپولیس قبل از دربی به نظر می رسد مرتضی پورعلیگنجی یکی از بازیکنانی باشد که این تیم را در کرمان همراهی می کند.

بازگشت احتمالی پورعلیگنجی در تیم پرسپولیس

باید دید یحیی گل محمدی برای دیدار با مس کرمان چه ریسکی را متحمل می شود و آیا تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد می کند تا از خطر محرومیت به خصوص در خط دفاعی تیمش محافظت کند یا خیر.



مجله اخبار فوتبال داخلی