هوملز: ما مقابل پاری سن ژرمن بازی کردیم


سرویس خبر شماره: 2018598
13 مه 1403 در 9:33 ق.ظ.
665 امتیاز خبر

2نقطه نظر

متس هوملس، مدافع دورتموند پس از تمجید از عملکرد تیمش مقابل پاری سن ژرمن، امیدوار است به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.

هوملز: ما مقابل پاری سن ژرمن بازی کردیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، متس هوملز، مدافع آلمانی بروسیا دورتموند پس از شکست یک بر صفر پاری سن ژرمن در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اعلام کرد که اگر تیمش می خواهد به فینال باید در پاریس و در حال تمرین باشد.

در شبی که نیکلاس ولکروگ تک گل تیم آلمانی را به ثمر رساند و جیدون سانچو نمایشی دیدنی به نمایش گذاشت، هوملز به دلیل دفع حملات خطرناک کیلیان امباپه و عثمان دمبله، بهترین بازیکن مسابقه شد.

مدافع آلمانی به دازن گفت که از عملکرد تیمش راضی است و از هم تیمی هایش خواسته که چنین نتیجه ای را برای رسیدن به فینال تکرار کنند.

2017336

هوملز گفت: ما یک بازی عالی انجام دادیم. این یک عملکرد بسیار پخته از ما بود. ما به یکدیگر کمک کردیم تا بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم.”

هوملز 35 ساله به خونسردی تیمش در لحظات حساس بازی اشاره کرد. آرام ماندن و تصمیم گیری خوب در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسان نیست، اما ما مدت هاست که این کار را به خوبی انجام می دهیم. البته ما می خواهیم به فینال در ومبلی برویم، اما همچنان این کار را خواهیم کرد. به بازی سخت در پاریس در روز سه شنبه اگر می خواهیم به فینال برسیم، باید بتوانیم در پاریس زنده بمانیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی