کایران دیوزبری هال، هدف منچستریونایتد، تمایلی به ترک لسترسیتی در این تابستان ندارد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

کایران دیوزبری هال هدف منچستریونایتد مدعی شد که تمایلی به ترک لسترسیتی در این تابستان ندارد.

شیاطین سرخ امسال به دلیل بازی های فردی ضعیف، ساده لوحی تاکتیکی و مصدومیت های نفرین شده، در خط هافبک بسیار با مشکل مواجه شده اند.

مالکان جدید مطمئناً می خواهند این مشکل را اصلاح کنند و به همین دلیل، باشگاه به گزینه های هافبک متعددی پیوند خورده است.

یکی از جنبه‌هایی که INEOS می‌خواهد باشگاه را به آن بازگرداند، خرید استعدادهای جوان بریتانیایی بیشتر است، که منجر به گزارش‌هایی مبنی بر تمایل یونایتد به آوردن کایران دیوزبری هال به عنوان یک گزینه در فصل آینده شده است.

گزارش شده است که مشکلات مالی اخیر لستر می تواند منجر به پذیرش مبلغ 25 میلیون پوندی برای این بازیکن توسط روباه ها شود.

به طور طبیعی، یونایتد تنها باشگاهی نبود که به این بازیکن خط میانی مرتبط بود، بلکه گفته می‌شود که تاتنهام نیز مشتاق دریافت خدمات این بازیکن 25 ساله است.

این مرد انگلیسی در این فصل یک چرخ دنده حیاتی برای لستر بوده و 49 بازی انجام داده، 12 گل به ثمر رسانده و 15 پاس گل نیز ارائه کرده است.

با این حال، وقتی لستر ماه گذشته به لیگ برتر صعود کرد و آخر هفته گذشته عنوان قهرمانی را به دست آورد، دست لستر به شدت تقویت شده بود.

علاوه بر این، پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن سال در جوایز پایان فصل لستر، او ادعا کرد: “من از 8 سالگی در این باشگاه بودم … هیچ قصدی برای رفتن ندارم.”

این هافبک مطمئناً در مورد او فحاشی دارد زیرا او سبک بازی خود را به عنوان ترکیبی بین پل اسکولز و کوین دی بروین مقایسه کرده است. دو تا از بهترین هافبک هایی که در لیگ برتر انگلیس بازی کردند.

اگر لستر موفق به صعود نمی شد، شاید شانس واقعی INEOS برای جذب این بازیکن وجود داشت، اما بعید به نظر می رسد که او علاقه ای به ترک تیمش در بازگشت آنها به لیگ برتر داشته باشد.

البته، ممکن است مسائل مالی روباه ها حتی بدتر از آن چیزی باشد که در ابتدا تصور می شد و ممکن است چاره ای جز فروش بازیکن نباشد، اما یک بار دیگر، با توجه به درآمد هنگفت نقدی که برای بازگشت به آن در شرف دریافت خواهند بود، بعید به نظر می رسد. سطح بالا در اولین بار درخواست.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/05/02/man-united-target-kieran-dewsbury-hall-has-no-desire-to-leave-leicester-city-this-summer-279669/ منبع: