هیچ تیمی تا به حال لیورپول را اینطور نابود نکرده بود!


سرویس خبر شماره: 1871796
03 مارس 1401 در 09:34
6.2 هزار |

0نقطه نظر

صنعتگر:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته لیورپول در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در آنفیلد میزبان رئال مادرید بود و با نتیجه 5 بر 2 مغلوب حریف شد.
آنها در همان ابتدا دو گل به ثمر رساندند و در حالی که به نظر می رسید رئال شب سختی را پیش رو دارد، با درخشش وینیسیوس جونیور این اتفاق تغییر کرد و بار دیگر این مردان کارلو آنچلوتی بودند که زمین باشگاه را به عنوان برنده ترک کردند.
کاراگر پس از بازی به CBS Sport گفت: “حالم خیلی خوب نیست. اول از همه باید در مورد عملکرد رئال مادرید بگویم، آنها این کار را در آنفیلد انجام دادند. من هرگز تیمی را ندیده ام که در یک شب اروپایی به آنفیلد بیاید. هر شبی که یادم می‌آید، در زمین باشم یا شاهد آن باشم و لیورپول را اینطور نابود کنم.”

1804441

جیمی کاراگر ستاره سابق لیورپول معتقد است عملکرد این تیم مقابل رئال مادرید یک فاجعه و مایه شرمساری بود.

هیچ تیمی تا به حال لیورپول را اینطور نابود نکرده بود!

وی با انتقاد از عملکرد بازیکنان این تیم گفت: عملکرد فاجعه بار لیورپول، نمایش شرم آور بود، ما در تمام فصل سعی کردیم بهانه ای برای ضعف آنها پیدا کنیم که چرا آنها به خوبی آنها عمل نمی کنند. در چند فصل گذشته بوده است اما نیمه دوم این بازی واقعا افتضاح بود، باخت 0-3 در نیمه دوم غیر قابل باور است، نیمه اول 2-2 بود و بازی پلی آف است، همانطور که گفتم فاجعه است. برای لیورپول “خط دفاعی این تیم در تمام فصل اینگونه بوده است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی