عکسی از دیدار ویژه هواداران منچستریونایتد/فرگوسن و تنهاچ افسانه ای سر یک میز!

تانهاچ منچستریونایتد را به دور پنجم جام حذفی رساند و از سوی دیگر یکشنبه هفته آینده باید در فینال جام اتحادیه به مصاف نیوکاسل برود. آنها به دنبال اولین جام خود از سال 2017 هستند.

البته فرگوسن در آستانه این رویارویی پیشنهادهای خوبی برای تنهاچ خواهد داشت. او در سال 2008 موفق شد پس از تساوی بدون گل در نیوکمپ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا را 1-0 در اولدترافورد شکست دهد. پس از آن با شکست دادن چلسی در فینال، سومین جام لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر بردند.

البته بارسلونا با سرمربی فعلی منچسترسیتی پپ گواردیولا 2 شکست را به سر الکس فرگوسن تحمیل کرد که مهمتر بود و در سال های 2009 و 2011 شیاطین سرخ را در فینال لیگ قهرمان اروپا با نتایج 2-0 و 3- شکست داد. 1.

پس از پیروزی 3-0 منچستریونایتد مقابل لسترسیتی در روز یکشنبه، اریک تناخ به جایگاه افسانه ای استراتفورد اند فریاد زد تا نشان دهد که به کمک آنها نیاز دارد. حالا به همین دلیل از بزرگترین سرمربی تیم دیدن کرد.

اریک تنهاچ و سر الکس فرگوسن



سرویس اخبار فوتبال خارجی

این موارد را از دست ندهید:

اریک تنهاخ پیش از جدال بزرگ منچستریونایتد مقابل بارسلونا در مرحله مقدماتی لیگ اروپا با سر الکس فرگوسن دیدار کرد.

تنهاچ در حال حاضر در 4 لیگ و تورنمنت مختلف هدایت منچستریونایتد را بر عهده دارد که شانس قهرمانی دارند. سر الکس فرگوسن که در سال 1999 با شیاطین سرخ سه گانه را به دست آورد، سه شنبه شب خوشحال بود که نظرات خود را با سرمربی منچستریونایتد در میان گذاشت.

اما بازی بزرگ بعدی منچستریونایتد برابر بارسلونا، صدرنشین لالیگا اسپانیا است. اولدترافورد میزبان دومین دیدار پلی آف لیگ اروپا بین منچستریونایتد و بارسلونا خواهد بود تا مشخص شود کدام یک از این دو تیم بزرگ به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا راه خواهند یافت. دیدار رفت هفته گذشته دو تیم در ورزشگاه نوکمپ با تساوی 2-2 به پایان رسید.