والورده: مصدومیت رودریگو و کریم خبر بدی بود

والورده ادامه داد: می دانستیم بازی آسانی نخواهد بود و حریف فشار زیادی به او وارد می کند اما بازی خود را انجام دادیم و صبور بودیم. گل اول بسیار مهم بود، سپس مسیر پیروزی مشخص شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید امشب در مایورکا به پیروزی ارزشمند 0-3 دست یافت و توانست فاصله با سویا را به 10 امتیاز برساند. 10 هفته پس از پایان لالیگا، رئال مادرید برخی از قهرمانی های خود را اعلام کرد، مگر اینکه اتفاقات عجیبی رخ دهد.

رودریگو و کریم بنزما مصدوم شدند: خطا روی رودریگو بسیار جدی بود و من برای او متاسفم. امیدوارم مشکل جدی نباشد. در هر صورت داور تصمیم گرفت کارت زرد بدهد و شاید این حرکت مستحق اخراج بود. مصدومیت هم تیمی ها چیز خوبی نیست، اما ما تیم بزرگی هستیم و سعی می کنیم آنها را از دست ندهیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

فد والورده هافبک اروگوئه ای رئال پس از پیروزی مقابل مایورکا به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.


سرویس خبر شماره: 1815376 |
24 مارس 1400 در 01:45 |
1,233 امتیاز خبر|

0نظرات

سه امتیاز مهم بود

در پایان بازی فدا والورده هافبک اروگوئه ای که از ابتدا در ترکیب رئال مادرید حضور داشت و در گلزنی او نیز نقش داشت، گفت:“برنده امشب مهم بود. سویا امتیازات را از دست داده بود و ما باید از این بازی سخت بیرون می آمدیم. خوشحالم که به هدف خود رسیدیم. روی گل اول به خوبی مدافع حریفم را تحت فشار قرار دادم و توپ به بنزما رسید.” همه چیز برگشت. بعد از گل اول به نفع ماست.”