آنچلوتی: دو روز دیگر وضعیت بنزما مشخص می شود

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در پایان بازی گفت:“ما خوب بودیم و بازی تحت کنترل ما بود. بازی آسان نبود و مایورکا در نیمه اول عملکرد خوبی داشت. بعد از گل وینیسیوس همه چیز راحت تر شد و البته مصدومیت ها بخش منفی بازی بود.”

10 امتیاز فاصله با تیم دوم و تنها دو باخت در 28 بازی؛ آیا امکان از دست دادن قهرمانی وجود دارد؟“من یک فینال لیگ قهرمانان اروپا را زمانی که لیورپول را 3-0 در نیمه اول مقابل لیورپول شکست دادیم، باختم. امیدوارم این اتفاق دیگر تکرار نشود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1815377 |
24 مارس 1400 ساعت 02:00 |
2,977 امتیاز خبر|

0نظرات

امیدوارم مشکل جدی نباشد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید امشب به روند پیروزی های خود در لالیگا ادامه داد و موفق شد در خانه مایورکا به پیروزی ارزشمند 0-3 دست یابد. کریم بنزما ستاره رئال دو گل برای وینیسیوس به ثمر رساند و یک پاس گل داد. به این ترتیب فاصله رئال با نزدیک ترین هوادارش سویا به 10 امتیاز افزایش یافت. رئال نیز در این دیدار دو مصدوم شد (رودریگو بنزما).

مصدومیت رودریگو و بنزما: در حال حاضر امکان اظهار نظر در این مورد وجود ندارد. پزشکان باید بیشتر بررسی کنند و امیدوارم مشکل خاصی نباشد. باید تا چهارشنبه صبر کنیم.»

کارلتو ادامه داد: مایورکا به توپ های بلند و استفاده از ریباند تکیه داشت و به خوبی پرس می کرد. می دانستیم که آنها به این شکل بازی خواهند کرد و در نیمه اول یک توپ را شلیک کردند. ما بین دو نیمه چت کردیم و با یک تغییر کوچک در تاکتیک، روند بازی برای ما بهتر شد. مسابقه بسیار فیزیکی بود و مایورکا سخت کار کرد. به نظر من داور بازی را به خوبی کنترل کرد و از این بابت مشکلی نداشت.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید پس از بازی مقابل مایورکا در مورد مصدومیت کریم بنزما و رودریگو صحبت کرد.