واکنش تحسین برانگیز بختیاری زاده به فخری

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازی دو تیم استقلال خوزستان و سایپا در حالی در 90 دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید که هر دو تیم در رختکن حضور داشتند و درگیری عجیبی روی سکو رخ داد. محمود فکری که به دلیل محرومیت از سکوها در این بازی حاضر شده بود، هنگام خروج با برخی از هواداران درگیری لفظی داشت. او که پس از دقایقی به در ورودی رختکن رسیده بود، ناگهان متوجه شد که یکی از اعضای تیمش به این مشاجره ادامه می دهد و بار دیگر به درخواست او به جایگاه باز می گردد. تصویری از آن لحظه به همراه فکری بر چهره بختیاری زاده باعث شد تا با سرمربی استقلال خوزستان در این باره صحبت کنیم و ماجرا را از او جویا شویم.

بعد از این اتفاقات، سایپایی ها با شما تماسی نداشتند؟
بهنام ابوالقاسم پور که با او کار می کردم به ما زنگ زد، شوخی کردیم و صحبت کردیم. محمود فکری گوشی را برداشت و صحبت کرد. واقعاً در آن مرحله برای من تمام شده بود. کسانی که با من کار کرده اند می دانند که در این 17 سال من از آن دسته ای نیستم که کوچکترین درگیری داشته باشم. می توانید از محسن فروزان، برادران پورحمیدی که از 14 سالگی با آنها کار کرده ام، بپرسید. از حسین اکبر منادی یا حامد لک بپرسید. در فصل لیگ استقلال خوزستان و حتی لیگ دسته اول حضور داشتم. شما می توانید در مورد داستان من سوال بپرسید و من هرگز دنبال این سوالات نبوده ام و امیدوارم رسانه ها به این سوال نپردازند تا فضای فوتبال همیشه باعث خوشحالی هواداران شود نه این صحنه ها که باعث رنجش آنها شود .


سرویس خبر شماره: 1847345
17 اکتبر 1401 ساعت 15:24 |
2.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

او تحت فشار بود و از این فوتبال رنج می برد

آیا این سوء تفاهم به صورت شما برخورد کرد و باعث رنجش و خون شما شد؟
من اول متوجه این خونریزی نشدم. وقتی از اسکله پیاده شدم، سایر خدمه به من گفتند. حتی برخی از سایپاها ابراز احساسات کردند و از این وضعیت متاسف شدند. بدنساز استقلال خوزستان فریاد می زد که بنده را رها کنید که به دلیل آشنایی قبلی به او گفتم ساکت شو. اما در نهایت همه به دنبال پایان دادن به بحث بودند. سریع خودم به رختکن رفتم تا حالت صورتم باعث درگیری دیگری نشود و یکی بخواهد به خاطر من به آقای فخری و سایر اقوام سایپا بی احترامی کند. فردای آن روز به دلیل اینکه باید در دوره مربیگری شرکت می کردم به تهران آمدم. واقعیت این است که روی صورتم خراش های بدی دارم و ظاهر خوبی ندارم.

به نظر می رسد باشگاه استقلال خوزستان قصد پیگیری این پرونده و شکایت از طرف مقابل را دارد.
من شخصاً شکایتی ندارم. اما اگر کمیته انضباطی یا جایی از من نظر بخواهد، حتما حقیقت را خواهم گفت. به عنوان یک برادر به محمود فکری می گویم تو بازیکن بزرگی بودی و در فوتبال جایگاه بالایی داری. تو سرمربی استقلال بودی، خوب نیست چند هفته پیش به خاطر اعتراض به داور محروم شوی و حالا به خاطر کتک زدنت. نباید اجازه دهیم افراد شناخته شده خارج از فوتبال بر اساس این مسائل از ما انتقاد کنند. هرچند می دانم محمود فکری چقدر زحمت کشیده و سرمربیان چقدر تحت فشار هستند. اما روزهای بهتری را دیدیم. محمود فکری باید هیجان و رفتارش را مدیریت کند تا دیگر این مشکل را نداشته باشیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی استقلال خوزستان به شایعات مربوط به درگیری با محمود فکری در حاشیه دیدار با سایپا پاسخ داد.

واکنش تحسین برانگیز بختیاری زاده به فخری

با وجود اعلام سازمان لیگ مبنی بر عدم حضور هواداران، حضور آنها در سکوها عجیب بود. این سوال خارج از صلاحیت من است. من نمی توانم در مورد آن صحبت کنم.

بازی آرام بود، اما ناگهان همه چیز طور دیگری رقم خورد. شما قبلا در سایپا بودید اما یکدفعه این اتفاقات مقابل این تیم افتاد…
سالی که سایپا در لیگ برتر بود به عنوان دستیار ابراهیم صادقی کار کردم و حتی زمانی که تیم به لیگ سقوط کرد تا هفته دهم در آنجا کار کردم. من دوستان خوبی در تیم سایپا دارم و حتی قبل از بازی با یک شاخه گل از آنها استقبال کردم. این شناخت و این استقبال وظیفه من بود چون با آقای فربد بقایی، حسین خوش نظر و خیلی از همکاران ارتباط نزدیک دارم.

اما مبارزه در پایان بازی عجیب و شگفت انگیز بود.
در جریان بازی جو بسیار آرام بود و مشکلی وجود نداشت. بعد از بازی دیدم که هوادارانی در جایگاه ها با آقای خسمان درگیر شدند. از کنار میدان مسابقه به همراه یکی از همکارانم به آنجا رفتم و به دلیل آشنایی و رابطه با آقای خوش نظر ایشان را از روی سکوها پایین آوردم. در واقع می خواستم به کاهش حاشیه ها کمک کنم.

گفتید سراغ وساطت رفتید اما ماجرای درگیری با آقای فکری چه بود؟
برای محمود فکری سوءتفاهم پیش آمد. آنها از من پرسیدند که چرا هواداران را نگرفتم و من به آنها گفتم که با آنها کاری ندارم. من به دلیل همکاری و رابطه قبلی به آقای خوش نظر کمک می کنم. در این بین متاسفانه درگیری رخ داده که فیلم و تصاویر آن موجود است. من در واقع برای رفع مشکل به کمک آمدم، اما خودم به مشکل خوردم. آقای فکری اصرار داشت که آقای خسنار را نبرند، خدای نکرده مشکلی برایش پیش بیاید، اما خدا شاهد است که من فقط برای جلوگیری از اتفاقات بدتر در این صحنه دخالت کردم و روی سکوها حاضر شدم و قصد داشتم تمام کنم. ماجرا .