عمو: اتفاقی که برای برادرم افتاد جای تاسف دارد


سرویس خبر شماره: 1847344
17 اکتبر 1401 ساعت 15:21 |
85.5 هزار |

24نقطه نظر

علی عاشق این کشور و مردمش است

دایی درباره وضعیت تیم ملی پس از بازگشت کارلوس کی روش خاطرنشان کرد: من کی روش را دوست دارم، اما حتی اگر در جام جهانی نتایج خوبی بگیریم و به مرحله بعد برویم، باز هم آینده مثبتی را برای تیم ملی متصور نیستم. ایرانی. تیم ملی. در تیم ملی این بازیکنان هستند که تصمیم می گیرند و حیف است در حالی که فدراسیون فوتبال هم ضعیف است و کارایی لازم را ندارد. واقعا جای تاسف دارد که برخی بازیکنان برای تیم ملی این کشور تصمیم می گیرند، به فکر تیم ملی نیستند و فقط به دنبال رسیدن به منافع و اهداف خود هستند.

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که آینده مثبتی برای تیم ملی ایران نمی بیند.

عمو: اتفاقی که برای برادرم افتاد جای تاسف دارد

وی در خصوص ضبط گذرنامه علی دایی و اتفاقات چند روز پیش گفت: نمی دانم در این باره چه بگویم. علی تمام وجود و جانش را داد تا پرچم ایران را به اهتزاز درآورد، او ایران و مردمش را دوست دارد و همیشه راست می گوید. اتفاقی که برای علی افتاد جای تاسف دارد.

محمد دایی در گفت و گو با “مجله اخبار فوتبال” درباره شرایط لیگ برتر پرسپولیس و عدم برد این تیم در دو بازی اخیر گفت: پرسپولیس امسال را خوب به پایان رسانده و تاکنون نتیجه بدی نگرفته است. آخرین بازی مقابل سپاهان بود و تساوی در زمین این تیم نتیجه بدی نیست، در بازی با فولاد احتمال برد پرسپولیس وجود داشت اما فوتبال همین است و نمی توان انتظار داشت هر بازی یک تیم پیروز شود. معتقدم پرسپولیس تیم قدرتمندی است و امسال به عنوان یکی از شانس های اصلی قهرمانی به حساب می آید.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به وضعیت تیم های حاضر در لیگ برتر گفت: لیگ امسال نیز مانند سال های گذشته به سه قسمت تقسیم می شود. برخی از تیم ها به دنبال قهرمانی هستند، برخی از تیم ها تلاش می کنند در میانه های جدول قرار گیرند و برخی تیم ها برای فرار از سقوط می جنگند. در فوتبال ایران وضعیت تیم های دولتی بسیار خوب است اما برخی تیم ها مانند صنعت نفت، ملوان و نفت مسجد سلیمان با وجود سابقه و ریشه ای که دارند با کمبود پول و امکانات مواجه هستند و این جای تاسف دارد.

دایی در پایان صحبت های خود با تاکید بر صحبت های حسن عباسی که با واکنش فوتبالی ها مواجه شد، گفت: متاسفم برای کسانی که به چنین افرادی فضا می دهند.



مجله اخبار فوتبال داخلی