واکنش سرمربی آکادمی پیکان به اختلاف لیگ جوانان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، انتشار تصاویری از درگیری دسته جمعی در آخرین بازی لیگ جوانان بین اعضای دو تیم پیکان و آکادمی کیا جنجال زیادی به پا کرد. فیلم این درگیری بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت و هواداران فوتبال را شوکه کرد.
در این شرایط محمدرضا طهماسبی کاپیتان و مدیر سابق تیم فوتبال پیکان که در حال حاضر مدیر آکادمی این باشگاه است، درباره درگیری هایی که بعد از بازی نوجوانان پیکان و آکادمی کیا رخ داد، گفت: داشتیم جشن می گرفتیم. و رقصیدن در لیگ جوانان شاهد اتفاقات تلخی بودیم. بروز چنین مشکلاتی در فوتبال و به خصوص در فوتبال پایه هیچ گاه قابل چشم پوشی نیست و ما آن را محکوم می کنیم.
وی ادامه داد: باشگاه پیکان همیشه اخلاق را سرلوحه کار خود قرار داده است و سعی کرده ایم در همه تیم ها در حاشیه باشیم. تمرین باشگاه پیکان در فوتبال، پرورش استعداد و توجه به فوتبال پایه بوده و هست. در این لحظه تیم جوانان ما قهرمان شده و تیم جوانان و امید ما در آستانه پیروزی است. بازیکنان تیم های فوتبال پایه پیکان بزرگ شده اند و اکنون در تیم های بزرگ لیگ برتری بازی می کنند. در این شرایط هرگز چنین مسائل حاشیه ای را نمی پذیریم.
کاپیتان و اخلاق سابق تیم فوتبال پیکان همچنین گفت: صحنه های عصر شنبه به قدری غم انگیز بود که حتی امکان رسیدگی به مقصران این درگیری وجود ندارد. احساس من این است که روح فوتبال آسیب دیده است و باید از همه فوتبالی ها بابت این موضوع عذرخواهی کنیم و آرزو کنیم که دیگر شاهد چنین مشکلاتی در فوتبال نباشیم.
طهماسبی در پایان افزود: باشگاه پیکان مراقب افرادی است که در این درگیری شرکت کردند. ما از روحیه انصاف حمایت می کنیم و کمیته انضباطی باشگاه برای مجازات عاملان اقدام خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدیر آکادمی باشگاه پیکان از اتفاقات فینال جوانان ابراز ناراحتی کرد.


سرویس خبر شماره: 1815143 |
22 اسفند 1400 ساعت 14:29 |
783 امتیاز خبر|

0نظرات

طهماسبی: روحیه فوتبال جریحه دار شده است، عذرخواهی می کنیم