تغییر 180 درجه در شرایط هافبک اسپانیا با تحریم چلسی

سائول نیگز که به نظر نمی رسید شانس ماندن در چلسی را داشته باشد، حالا همه چیز را راهی برای ماندن می بیند.

با این حال، وضعیت ستاره اسپانیایی در چلسی هرگز طبق برنامه پیش نرفت و سائول به طور کلی در این فصل روی نیمکت بوده است. هافبک مبارز که امید زیادی به استمفوردبریج داشت تا ماه گذشته تنها 6 بازی در لیگ برتر برای آبی ها انجام داده بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در 24 ساعت گذشته از بازار نقل و انتقالات تابستانی، اخباری مبنی بر احتمال جدایی سائول نیگز از اتلتیکو مادرید و انتقال او به چلسی به گوش می رسد. هافبک اسپانیایی مدعی شد که این انتقال تنها سه دقیقه مانده به پایان پنجره گذشته است و او در نهایت توانسته است به صورت قرضی به لیگ برتر و چلسی منتقل شود.

با این حال، طی دو یا سه هفته گذشته شرایط بهتر شده است و سائول توانسته است چند بازی را به طور مداوم انجام دهد. توماس توخل، سرمربی چلسی، حتی هفته گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی از هافبک اسپانیایی تمجید کرد و گفت که با زبان انگلیسی بهترش، اکنون سبک بازی چلسی را بهتر می فهمد و به خوبی با هم تیمی هایش ارتباط برقرار می کند.

به گزارش میرر، وضعیت سائول پس از اعمال جریمه های سنگین توسط دولت انگلیس برای رومن آبراموویچ مالک چلسی که مانع از خرید یا فروش بازیکنان باشگاه شد، 180 درجه تغییر کرده است. چلسی در حال مذاکره با مقامات اتحادیه فوتبال انگلیس بر سر سائول است. او یک بند فسخ دائمی 35 میلیون یورویی دارد و چلسی می‌خواهد بداند آیا مجوز فعال کردن این بند را دارد یا خیر. در شرایطی که چلسی نمی تواند بازیکنان جدید جذب کند، فعال کردن بند خرید سائول اهمیت زیادی پیدا کرده است.

خود سائول فکر نمی کرد فصل آینده در چلسی بماند، اما اکنون می تواند به فوتبالش برای باشگاه لندنی ادامه دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1815146 |
22 مارس 1400 ساعت 14:47 |
3,416 امتیاز خبر|

0نظرات

گزارش آینه ای