واکنش سرمربی استقلالی ها به شایعه کم کاری مقابل تیم سابق/بدشانس، اولین شکست آنها را حدس می زنیم!

وی با رد شایعه کم کاری بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس مقابل این تیم ها، گفت: اگر کسی باور نمی کند این حرف ها را می زند. فکر می کنم تماشاگران آنقدر باهوش هستند که بدانند فوتبال یک حرفه است. این داستان ها را نباید تشویق کرد. همه اینها در دنیای مجازی است. متأسفانه، این دیدگاه اغلب باعث می‌شود که وقتی زمان شروع یک پروژه فرا می‌رسد، غرق شویم. هیچ کدام از بازیکنان و مربیان چنین هدفی ندارند. گاهی اتفاقی می افتد که به شخصیت افراد مربوط می شود.

آخرین سوال مهمان نوازی این بود که آیا شما کدورت الهام بی صدا دارید که پاسخ کوتاه آن با فراق همراه بود: مرسی خسته نباشید…



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی درباره شرایط تیم آلومینیوم برای بازی فردا گفت: خدا را شکر شرایط خوب است. شدت مسابقات خیلی بیشتر از بقیه تیم ها روی تیم ما تاثیر گذاشت. چون به فینال جام حذفی رسیدیم. شرایط از نظر تمرینی و بازی کمی سخت بود، مسئولان برگزاری می توانستند کمی به ما استراحت بدهند. متأسفانه این اتفاق نیفتاد و در چند بازی با مشکلاتی بازیکن مواجه شدیم و کارمان سخت شد. با این حال ما با تمام وجود آمدیم و بازیکنان در هر بازی، حتی آخرین بازی که باختیم، خوب بازی کردند. این یک موقعیت بد فوتبالی بود که توپ های ما گل نشد.

نوازی در پاسخ به این سوال که آیا آلومینیوم می تواند رکورد شکست ناپذیری استقلال را بشکند، تاکید کرد: ما تمام تلاش خود را می کنیم. اگر فوتبال شانس ما باشد، می توانیم برنده شویم. در غیر این صورت ممکن است مانند فینال جام حذفی بدشانس باشیم. ابتدا برای همه بازیکنان آرزوی سلامتی دارم، سپس امیدوارم هر تیمی شایسته پیروزی باشد.

سرمربی آلومینیوم با اشاره به اینکه بازی با استقلال بازی سختی خواهد بود، افزود: بازی سختی با تیم استقلال داریم. این تیم قهرمان شد، بازی در ورزشگاه آزادی با حضور تماشاگر بسیار سخت است. تمام تلاش ما این است که یک بازی خوب انجام دهیم و سه امتیاز را کسب کنیم. به نظرم شرایط جدول به گونه ای است که شاید همه تیم ها به ما نگاه کنند.

آلومینیوم فردا در ورزشگاه آزادی میهمان استقلالی است که هفته گذشته قهرمان لیگ برتر شد. محمد نوازی سخنان خود در این دیدار را با تبریک قهرمانی استقلالی ها آغاز کرد و گفت: اولین جمله من این است که به استقلالی ها تبریک بگویم که سه هفته مانده به پایان مسابقات قهرمان شدند. به هواداران این تیم در سراسر ایران و همچنین کادرفنی، بازیکنان و مدیریت استقلال تبریک می گویم.