واکنش مشکوک سرمربی استقلال به جدایی و رفتن از ایران/ همین جام را بدهید، ما طلایی نمی خواهیم!

مصطفوی درباره اینکه آیا استقلال می خواهد جام طلا را دریافت کند یا خیر، گفت: دوستان این جام را به ما بدهید، ما طلایی را نمی خواهیم!

وی با بیان اینکه خیلی ها دوست داشتند از طرف دیگری قهرمان شوند، گفت: من گفتم این قهرمانی قبل از هر چیز متعلق به هواداران عزیزی است که ظلم را دیدند و کاری از دست ما برنمی آمد. امسال با تمام وجود از ما حمایت کردند و منافقین را نخوردند و گول ادم های حسود و لجباز و لجباز را نخوردند و از تیم خود حمایت کردند. اولین قهرمانی برای هواداران و آن مردم است. بعد از آن کار شبانه روزی برای یک گروه سخت است و نتایج روی زمین مشخص است. برای هر لحظه از بازی برنامه داشت و یکی از خاص ترین و ماندگارترین قهرمانی های تاریخ فوتبال ایران است.

آیا استقلال رکورد گلزنی در لیگ را می شکند؟ سرمربی آبی پوشان گفت: می توان در مورد پتانسیل این تیم زیاد صحبت کرد، سه بازی و 9 امتیاز باقی مانده است. ما در هر بازی برای برد به میدان می رویم و تیمی بسیار جوان در مسیری بسیار دشوار، ابزارهای زیادی استفاده می شود تا این تیم برای جلوگیری از این قهرمانی یا عدم جلوگیری از انتقال، راه را برای بازیکنان جوان ببندد. شروع به جذب بازیکنان داخلی و خارجی زیادی کردند که قرار بود به شکلی بزرگ از تیم جوان حمایت کنند، شاید بدتر از همه این باشد که آنها با آسیب های زبانی و رفتارهای خود تیم را آزار می دادند. این قهرمانی مانند شنای مخالف رودخانه بود و به همین دلیل باشگاه سپاهان و مدیرعامل محترم آن جناب آقای ساکت از عبارت پاک و سالم برای قهرمانی استفاده کردند. این تیم و خود آقای مجیدی شبانه روزی کار کردند، کار کردند، در مقابل مشکلات قوی تر شدند، دو تکیه گاه ما در دفاع به ناحق از ما جدا شد، اما تیم در مسیر باقی ماند. هر اتفاق ناخوشایندی که ممکن است در یک فصل اتفاق بیفتد برای ما اتفاق افتاده است.

آیا به دنبال مهاجرت هستید؟ مصطفوی در این خصوص گفت: در حال حاضر مسابقات لیگ برتر را برگزار می کنیم و تمام تلاشم را می کنم که به تیم کمک کنم تا بتوانیم سه بازی آینده را با موفقیت پشت سر بگذاریم، بعداً درباره آینده صحبت کنیم و تصمیم بگیریم.

وی درباره بازی فردا گفت: بازی با آلومینیوم بازی سنگینی است، نتایج آلومینیوم مشخص است و تیم خوب و منظمی هستند که از نظر دفاع و انتقال از دفاع به حمله جزو تیم های خوب لیگ هستند. ” آنها تقریباً به همه تیم های لیگ ضربه زده اند و ما و بچه ها آنها را خوب می شناسیم و امیدوارم با اندازه گیری های آقای مجیدی به میدان برسیم.

صالح مصطفوی در خصوص عدم حضور استقلال در لیگ قهرمانان فصل آینده گفت: فکر می کنم برای لیگ قهرمانان آسیا یک تاسف بزرگ خواهد بود زیرا با این مدل عملکردی که این تیم با آن جذابیت ارائه می دهد، گاهی حتی نیمکت هم بیشتر می شود. نسبت به بازیکنان.” آنها در زمین هیجان نشان می دهند و با این حال واقعا جای تماشاگران خونگرم در آسیا خالی است اما بیشتر از استقلال به فوتبال آسیا ظلم شده است و این یک تاسف بزرگ برای فوتبال آسیا است و امیدوارم تدابیری اندیشیده شود. استقلال فصل آینده را تضمین کند حضور در لیگ قهرمانان آسیا.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی ادامه داد: قبل از بازی با گل گهر دو بازیکن این تیم فقط به خاطر همین بازی محروم شدند. دو تن از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال ایران راه خود را از این تیم جدا کردند. این تیم در نیمه اول دچار تاج گذاری شد و آماده سازی نیم فصل را از دست داد، اما هیچ کدام از اینها انگیزه و تلاش بازیکنان و تیم ما را کم نکرده است. این تیم در این شرایط سخت توانست سه هفته زودتر وارد مسابقات قهرمانی شود. ما با همین انگیزه کار می کنیم تا در این سه مسابقه موفق شویم.

صالح مصطفوی در نشست خبری پیش از بازی مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال گفت: ابتدا بابت تاخیر پیش آمده عذرخواهی می کنم، بسیار ممنونم که سهم کوچکی در این قهرمانی داشتم و من امیدوارم در این شرایط سختی که برای مردم وجود دارد، این جام بتواند باعث خوشحالی مردم کشورم شود؛ به امید موفقیت های بیشتر برای استقلال تهران.