واکنش سیمئونه به مصاحبه رئیس بارسا با ژائو

خوان لاپورتا، رئیس بارسا در مصاحبه اخیر خود به تمجید از مهاجم پرتغالی اتلتیکو پرداخت.

سیمئونه به لاپورتا گفت:من نمی خواهم رئیس باهوشی مانند خوان لاپورتا اینقدر صادقانه در مورد ژائو صحبت کند.

لاپورتا سه روز پیش در مصاحبه با Rock 1 گفت:“من بسیار به او علاقه مند هستم. مدیر برنامه های او از این موضوع آگاه است. او بازیکن بزرگی است و من او را دوست دارم. درست است که احتمال تبادل با گریزمان وجود دارد.” ما تلاش کرده ایم اما اتلتیکو نمی خواهد. او را از دست بده.»

ال چولو ادامه داد: ژوائو آماده است و بدون مشکل تمرین کرده است، بنابراین برای بازی فردا در دسترس است. ژائو و گریزمان زوج خوبی در بازی های اخیر بوده اند و هر دو می توانند در ترکیب فردا باشند، اما ما کانیا، سوارز و کورئا را هم داریم. هر مهاجمی که آمادگی جسمانی داشته باشد و بتواند به تیم کمک کند، شانس بازی خواهد داشت.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اتلتیکو مادرید فردا در خانه میزبان آلاوس خواهد بود. تیمی که با مدیریت دیگو سیمئونه این روزها در فرم خوبی به سر می برد و شانس اول پیروزی در بازی فردا را دارد. سرمربی آرژانتینی که اخیراً بیش از هر زمان دیگری به ژائو فلیکس تکیه کرده و مهاجم پرتغالی را به روزهای خوب گذشته خود بازگردانده است، امروز در کنفرانس مطبوعاتی به اظهارات خوان لاپورتا، رئیس بارسا درباره ژائو واکنش نشان داد.


سرویس خبر شماره: 1817559 |
12 تیر 1401 18:20 |
13,662 امتیاز خبر|

0نظرات

لاپورتا باهوش است

وضعیت سوارز:“مثل هر بازیکن دیگری که تلاش می کند وارد تیم شود، او مهره مهمی برای من است. لوئیس فصل گذشته در سطح عالی بازی کرد و البته من از او انتظار بیشتری دارم. در نیمه دوم بازی با رایو، او یک بازی خوب داشت. موقعیت بسیار واضح برای گلزنی و او همیشه خود را در موقعیت گلزنی قرار می دهد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی