گزارش بازی سپاهان – صنعت نفت آبادان – تاریخ 12/1/1301

دقیقه 38: شوت سرکش طالب ریکانی در اوت با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت تا شاگردان منصوریان در موقعیت خوبی دیگر قرار بگیرند.

دقیقه 45: پاس خوب سروش رفیعی به شهباززاده رسید و او با ضربه ای دیدنی تیرک دروازه را به لرزه درآورد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با توجه به سفر سپاهان به عربستان، این دیدار دو روز زودتر از سایر دیدارها برگزار می شود و با توجه به جایگاه دو تیم در جدول رده بندی، مسابقه معتبری برای هر دو تیم است. آبادانی ها برای کسب رتبه بهتر از هشتمی پا به این رقابت ها گذاشتند و از سوی دیگر سپاهان به دنبال کسب سه امتیاز و سفر با روحیه حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا است.

ترکیب صنعت نفت

در حاشیه:

جمعه 14 فروردین آبادان و نفت سپاهان; ورزشگاه تختی آبادان; بدون تماشاگر
داوران: بیژن حیدری – رحیم حاجیلو – علیرضا طاهرخانی – روح الله شریفی
استاد راهنما: محمود رفیعی

شرح گلها
شرح گلها
سپاهان (1-0): اعزام محمدرضا حسینی از سمت چپ خط دفاعی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در دقیقه 4 به گل تبدیل شد که یزدان دوست نتوانست زودتر از مقانلو مهاجم سپاهان به توپ برسد و به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

دقایق حساس:

دقیقه 3: شوت حامدی فر مهاجم نفت آبادان با اختلاف کمی راهی اوت شد.

رشید مظاهری، امید نورافکن، محمد نژاد مهدی، گئورگی گلسیانی، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و شهریار مقانلو
مربی ورزشی: محرم نویدکیا

تیم فوتبال سپاهان یک قرن جدی را با طوفانی آغاز کرد و با سه گل نیمه اول مقابل نفت آبادان پیش از رفتن به عربستان در مسیر کسب یک پیروزی ارزشمند قرار دارد.

با گزارش زنده این دیدار با مجله اخبار فوتبال همراه باشید.

دقیقه 12: بازیکنان نفت آبادان به طرز خطرناکی از میان جمعیت از خط دروازه عبور کردند و به جایی نرسیدند.

دقیقه 9: شوت باشکوه تهامی با فاصله کمی و خطرناک از اوت گذشت.

محدوده سپاهان

سپاهان (1-2): ارسال سروش رفیعی به تیرک دروازه با ضربه گئورگی گلسیانی به گل دوم بازی در دقیقه 9 تبدیل شد.


سرویس خبر شماره: 1817558 |
12 فروردين 1401 ساعت 18:35 |
4,937 امتیاز خبر|

1نظرات

اولین گل زرین پوشیده شهریار;

* این دیدار با توجه به شیوع ویروس کرونا با صلاحدید مراجع ذیصلاح بدون حضور هواداران برگزار می شود. با این حال، مانند همیشه، ساکنان خانه های اطراف تیم خود را تشویق می کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

توضیحات نیمه اول
در این دیدار شاگردان منصوریان پس از گل اول سپاهان موقعیت های گلزنی خوبی ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند تا اینکه سپاهانی که به نظر می رسد در حال و هوای ابتدای سال است روی یک ضد حمله از روی کرنر گل دوم را به ثمر برساند. . . باز هم صنعت نفت برای جبران تلاش کرد و موقعیت های بسیار خوبی داشت اما باز هم این شاگردان نویدکیا بودند که در دقیقه 44 روی یک ضد حمله صاحب یک پنالتی شدند و فاصله را به 3 رساندند.

نیما میرزازاد، حسین ساکی، حسن بیت سعید، طالب ریکانی، شروین بزرگ، امید خالدی، فاخر تهامی، امید حامدی فر، مهدی حنفی، میثم تهیدست، رضا یزدان دوست
مربی ورزشی: علیرضا منصوریان

سپاهان (3-0): در حالی که صنعت نفت آبادان تلاش می کرد نتیجه را جبران کند، یک ضد حمله سریع سپاهان را در موقعیت گلزنی قرار داد. در این صحنه پس از به ثمر رساندن گل شهباززاده توسط میرزازاد، مقانلو با خطای دروازه بان نفت تعادل خود را از دست داد تا صاحب پنالتی شود. این پنالتی با ضربه گلسیانی بر خلاف جهت میرزازاد در دقیقه 44 به گل سوم بازی تبدیل شد.

دقیقه 2+45: ضربه سر مقانلو از فاصله بسیار کمی تا اوت به پاس حسینی برخورد کرد.

دقیقه 3: نفت آبادان موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت اما رشید مظاهری شش قدم زودتر توپ را در محوطه جریمه گرفت.