واکنش شدید دو ستاره سپاهان به مجری پرسپولیس


سرویس خبر شماره: 2019876
18 مه 1403 در 9:05 ب.ظ.
نمایش 4K |

9نقطه نظر

دو بازیکن سپاهان به اظهارات مجری تلویزیون پرسپولیس واکنش نشان دادند.

واکنش شدید دو ستاره سپاهان به مجری پرسپولیس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار هفته گذشته پرسپولیس و سپاهان که با تساوی بدون گل به پایان رسید، در حاشیه این دیدار ادامه یافت و مجری شبکه مجازی قرمز پوشان اظهاراتی توهین آمیز به تیم اصفهانی و هوادارانش کرد. و از مسئولان ذیربط درخواست کرد تا از دسترسی تماشاگران سپاهان به مسابقات فصل آینده جلوگیری کنند.

حالا بازیکنان سپاهان موضع گیری شدیدی نسبت به این موضوع داشتند و میلاد زکی پور و محمد کریمی زودتر از سایر بازیکنان این اقدام را غیراخلاقی خواندند و در اینستاگرام به این موضوع واکنش نشان دادند.

زکی پور که صحبت از حضورش در پرسپولیس شد، حالا تاکید می کند که هواداران قرمزپوش به خاطر صحبت هایش این مجری را مقصر نمی دانند و می نویسد: “همه و تمام تریبون دادن به هر که رد می شود وقاحتی است که به خود اجازه می دهد به شهر و حامیان محترمی که باید در این فضا پاسخ دهند و دستشان به جایی بند نیست توهین کند. مطمئنم این بنده. خدا را هوادار تیم محبوبم نمی دانند.

2019458

محمد کریمی کاپیتان سپاهان نیز با عصبانیت در این باره نوشت: وی ادامه داد: هواداران اصفهان و سپاهان در ایران و حتی جهان نجیب، متمدن و دوست داشتنی هستند، این بحث ها، عقده ها و کینه ها را نمی توان در رسانه های رسمی یک باشگاه باور کرد، افرادی مانند این ها جو مسموم را در فوتبال ایران ایجاد می کنند و باید رسما. عذرخواهی از اصفهانی ها، باشگاه سپاهان و هواداران پرشمار سپاهان به طرز عجیبی رسانه هایی که رفتار یک هوادار را به کل سپاه نسبت دادند سکوت کردند.

2019459

مجله اخبار فوتبال داخلی