واکنش فدراسیون فوتبال/ سرمربی استقلال برای محرومیت بیشتر

در پی مصاحبه ای که امروز ریکاردو ساپینتو در پایان بازی با پیکان انجام داد، کمیته انضباطی از او خواست دفاعیات خود را ارائه کند.

در خبر منتشر شده در سایت فدراسیون فوتبال آمده است: در پی تخلف ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال مبنی بر تخلف از ماده 71 آیین نامه انضباطی و اظهارات توهین آمیز پس از … در دیدار مقابل پیکان اعلام می شود که نامبرده ظرف 48 ساعت دفاعیه خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

این خبر را نیز بخوانید: اعلام قاطع تیرها علیه ساپینتو/ «جنگل» نیست; رفتار مربی ایرانی «حیوانی» نیست!



سرویس داخلی اخبار فوتبال

ریکاردو ساپینتو در بخشی از مصاحبه امروز خود در نشست خبری پس از بازی با پیکان گفت: شما (زرندی) آنچه را که لازم بود گفتید. منتظر حل این مسائل هستم. وقتی تیم حریف عقب می افتند دنبال بهانه ای می گردند تا تیم ما را تحریک کنند. برخی مربیان رفتار درستی ندارند و احترام نمی گذارند. سرمربی تیم حریف و نیمکت حریف چیزی از فوتبال نمی دانند و نمی خواهند به تیمشان کمک کنند. قبلا هم گفته ام. این تصاویر از بازی تیم من منتشر می شود، در کشورم از من می پرسند چه اتفاقی افتاده است؟ ما در هر بازی چنین امتیازاتی داریم. ما هر بازی کارت زرد و قرمز داریم و اصلا خوب نیست. بازیکنان مستعدی در اینجا حضور دارند و این فوتبال قوانین و مقررات زیادی را برای چنین رفتاری می خواهد. زیرا همه ما حرفه ای هستیم و سعی می کنیم بهترین کار را انجام دهیم اما با قوانین. اشکالی ندارد که با داور درباره خطا بودن یا نبودن توپ صحبت کنیم، اما نمی توانیم فوتبال را به سمت دیگری ببریم. باور کردنی نیست امیدوارم فدراسیون همیشه قوانین سختگیرانه ای را برای چنین رفتارهایی وضع کند و جریمه کند.