ساپینتو به خاطر اتفاقات کرمان ممنوع شد!

کمیته انضباطی خاطرنشان کرد: این رای از نظر جریمه قابل تجدیدنظر است و محرومیت ها قابل اعتراض نیست.

کمیته انضباطی در ادامه به تخلفات استقلالی ها اشاره کرد و نوشت:

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به محرومیت ریکاردو ساپینتو به دلیل اتفاقات دیدار استقلال و مس کرمان داد.

ساپینتو به خاطر اتفاقات کرمان ممنوع شد!


سرویس خبر شماره: 1870245
24 فوریه 1401 در 22:41
65.6 هزار امتیاز خبر|

13نقطه نظر

صدور احکام انضباطی برای دیدار استقلال و مس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ساعتی پس از بازی استقلال و پیکان رای خود را در خصوص اتفاقات دیدار هفته گذشته استقلال مقابل مس کرمان صادر کرد که مهمترین آن محرومیت در دو جلسه است. یک جلسه تعلیق) توسط ریکاردو ساپینتو و جریمه سنگین این مربی پرتغالی.

باید بگویم؛ ساپینتو به دلیل اتفاقات بازی با مس کرمان که در نشست خبری بعد از بازی امروز با پیکان از الفاظ توهین آمیز استفاده کرد، محروم شد و به همین دلیل کمیته انضباطی از او خواست تا ظرف 48 ساعت توضیحات خود را به صورت کتبی ارسال کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

باشگاه استقلال به دلیل مسئولیت مشترک در قبال رفتار عوامل این تیم باید دو میلیارد ریال جریمه بپردازد. این تصمیم ممکن است برای جریمه قابل اعتراض باشد.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال دو جلسه محروم شد که یکی از آن ها تا پایان فصل محروم خواهد شد و به دلیل رفتار نادرست نسبت به مسئول مسابقه و تحریک عمومی به ترک زمین مسابقه به پرداخت 2 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. نقدی محکوم شد. این تصمیم ممکن است برای جریمه قابل اعتراض باشد.
بهزاد غلامپور مربی تیم استقلال به دلیل رفتار نادرست با یک مقام غیررسمی و رفتار غیرورزشی به همراه محرومیت از حضور در تیمش و یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رضا یوسفی مربی تیم مس کرمان به دلیل تخلف از مسئول بازی غیررسمی یک جلسه محرومیت و 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و مشمول جریمه نقدی شده است.
اما میرزایی سرمربی تیم مس کرمان به دلیل رفتار غیرورزشی تا پایان فصل یک جلسه محروم و 260 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این حکم به صورت جزای نقدی قابل تجدید نظر است.
عمار پاکزاد سرمربی تیم مس کرمان به دلیل تخلف در قبال یک مقام رسمی و غیررسمی و رفتار غیرورزشی و ایجاد درگیری به مدت سه جلسه از همراهی تیمش محروم شد که یک جلسه آن تا پایان فصل محروم خواهد شد. . وی همچنین به پرداخت یک میلیارد و 500 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد. این یک تماس است.
همچنین باشگاه مس کرمان به دلیل تقصیر تیم و مسئولیت مشترک رفتار عوامل تیم باید 2 میلیارد و 500 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این تصمیم قابل تجدید نظر است.»

1801564

تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با تحریم اعضای تیم مس آغاز می شود. در این احکام آمده است: