واکنش محمدی به عصبانیت درویش و یحیی/ اگر متجاوزی به ایران نیامد چه کنم؟

محمد محمدی در حاشیه دیدار دوستانه پرسپولیس و امید درباره شرایط تیم پرسپولیس گفت: خدا را شکر شرایط تیم ما خیلی خوب است و همه چیز طبق برنامه پیش می رود و انشالله آخرین نفر مورد نظر کادر فنی یک نفر است. بازیکن تهاجمی و ورود به مسابقات با تیم کامل. همانطور که می دانید، ما تمام تلاش خود را برای جذب این مهاجم انجام می دهیم، اما آنها کمی آزاردهنده هستند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره شکایت باشگاه ذوب آهن بابت انتقال اسدبیگی گفت: اداره حقوقی ما پیگیر این پرونده است، من یک هفته مریض بودم و امروز نامه را دیدم و دوستان ما در معاونت حقوقی باشگاه پیگیر این پرونده هستند. بدیهی است که وکلای باشگاه ما بدون تحقیق کاری انجام نمی دهند و اگر مشکلی باشد واحد حقوقی ما پیگیری خواهد کرد و نمی توانم در این مورد اظهار نظر کنم.

وی در پاسخ به اینکه شرایط تیم امید چندان مناسب نیست و شما هم با مهدوی کیا صحبت کردید و حتی سرمربی خارجی تیم هم گلایه کرد و تیم به مسابقات کشورهای مسلمان هم اعزام می شود اما باشگاه ها بازیکنی به تیم امید ندادند. ، گفت: فقط می توانم بگویم متاسفم. شرایط برای تیم امید خوب نبود، حالا شرایط خیلی بدتر شده است. به عنوان دوست مهدوی کیا فقط میتونم بگم از تیتراژمون لذت ببریم و خسته نکنیم و کاری نکنیم که دست از کار بکشن.

وی در خصوص اینکه چه کسانی کار را مختل می کنند، گفت: اجازه دهید آقای درویش مدیرعامل باشگاه همه مسائل را با جزئیات طرح کند. اما ما به همه درخواست‌های بازیکنان پاسخ می‌دهیم، آنچه را که او می‌خواهد و مبلغی را که می‌خواهد قبول می‌کنیم و همه چیز خوب است، اما در دقیقه 90 به باشگاه ایمیل می‌زند و به من می‌گویند به ایران نرو.

وی درباره شایعه کدورت گل محمدی و درویش گفت: نمی دانم باید درباره چه چیزی صحبت کنم. ما زیاد به شایعات توجه نمی کنیم و کارمان را با زور انجام می دهیم. فقط از کسانی که انتقاد می کنند خواهش می کنم کمی منصف باشند و ببینند اجراهای دو سه فصل اخیر چگونه بوده و امسال چگونه است. ما به نظرات معتبر احترام می گذاریم. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا خواسته های طرفداران را برآورده کنیم، اما اجازه دهید بررسی ها کمی منصفانه باشد.

محمدی با توجه به اینکه در این شرایط شاید بهتر باشد ایران و عراق از بازی های کشورهای اسلامی خارج شود، گفت: متأسفانه وضعیت همین است، اما بحث عقب نشینی نیست. “. من با آقا مهدی در این مورد صحبت نکردم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا یک مهاجم به پرسپولیس اضافه می شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

نایب رئیس پرسپولیس ادامه داد: این بازیکن برزیلی مشکلی نداشت و در این باره مصاحبه کردم. از نظر مبلغ مشکلی وجود نداشت اما متاسفانه در دقیقه 90 منصرف شد. حالا نمی دانم چرا گفتند به ایران نرو.

محمدی در خصوص مهم ترین مشکل پرسپولیس یعنی کمبود مهاجم گفت: انشاالله همه مشکلات را با جزئیات و دقیق توضیح می دهیم تا هواداران حق داشته باشند از اتفاقاتی که می افتد انتقاد کنند، زمانی اتفاق افتاد که کاسیانو نگفت. بیا.» ما هم تمام تلاش خود را می کنیم، اما در بعضی جاها این مسائل خارج از کنترل ماست. وقتی بازیکن نمی خواهد به ایران بیاید چه کار کنم؟ باشگاه باید چه کار کند؟