بایرن مونیخ به این خرید افتخار می کند

به گزارش “ورش سه”، پس از جدایی روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ و انتقال این ستاره لهستانی به بارسلونا، اخباری مبنی بر انتقال احتمالی مهاجم سرشناس این تیم به گوش می رسد. اما در نهایت بایرن مونیخ به ماتیس تل، ستاره جوان فرانسوی باشگاه رن بسنده کرد و حالا حسن صالح حمیدزیچ مدعی شده که برای خرید این بازیکن به عملکرد خود افتخار کرده است.

ماتیستل دارای نقاط قوت بسیاری است و ژن تهاجمی را در خون خود دارد. قدرت مشت زدن ماتیاس تل فوق العاده است و من معتقدم او روزهای خوشی را برای بایرن مونیخ به ارمغان خواهد آورد. البته بازار نقل و انتقالات ادامه دارد اما در مجموع از خرید بازیکنان جدید و بهبود شرایط در خط حمله بسیار خوشحالیم و به احتمال زیاد ترکیب تیم به همین شکل باقی خواهد ماند. برای فصل بعد


سرویس خبر شماره: 1836146
9 اوت 1401 ساعت 20:40
1.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

حسن صالح حمیدزیچ:

امکان جذب فایلر؟ من نمی خواهم در مورد بازیکنان قراردادی در باشگاه های دیگر صحبت کنم، بنابراین در حال حاضر چیزی برای گفتن وجود ندارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ اعلام کرد که بعید است این تیم مهاجم دیگری را در نقل و انتقالات تابستانی امسال به خدمت بگیرد.

حسن صالح حمیدزیچ گفت: به خودمان افتخار می کنیم و خوشحالیم که استعداد بزرگی مانند ماتیس تل تصمیم گرفته برای فصل آینده لباس بایرن مونیخ را بر تن کند. ما بیش از دو سال است که بازی های این بازیکن را تماشا می کنیم و در نهایت همه متقاعد شدیم که باید با ماتیستل قرارداد ببندد. حالا این وظیفه همه در باشگاه است که به او فرصت بازی بدهند تا سرعت مناسبی برای حضور در ترکیب بایرن داشته باشد.