واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال


سرویس خبر شماره: 2018043
10 مه 1403 در 9:01 ب.ظ.
1.5 هزار |

1نقطه نظر

وزارت ورزش و جوانان رسما به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد.

واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال

به گزارش مجله اخبار فوتبال، محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش های قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان به موضوع مهم مطرح شده امروز واکنش نشان داد. یعنی بحث تغییر نام باشگاه استقلال ایران به استقلال خلیج فارس.

ظهر امروز بود که عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی پرسیک خلیج فارس مالک جدید استقلال را از تغییر نام این باشگاه خبر داد و مقرر شد از استقلال خلیج فارس استفاده شود. به جای استقلال ایران در مکاتبات رسمی. سوالی که اکنون با واکنش وزارت ورزش و جوانان همراه شده و مدعی است نامه ای در این خصوص از پتروشیمی خلیج فارس دریافت نکرده است.

اسبقیان در مصاحبه تلویزیونی خود و در واکنش به تغییر نام استقلال گفت: اینها مواردی است که باید به صورت رسمی به ما اعلام شود تا بررسی کنیم. نمی شود یک نفر شایعه ای به راه بیاندازد که اسم باشگاه را عوض کنند و بعد همه به این موضوع بپردازند. چنین چیزی وجود ندارد.

او ادامه داد: مالکان باشگاه های استقلال و پرسپولیس یعنی کنسرسیوم صنایع پتروشیمی و بانک ها تاکنون به طور رسمی چیزی (در خصوص تغییر نام باشگاه ها) به وزارت ورزش و جوانان اعلام نکرده اند. این شرکت ها در انتخاب هیات مدیره خود آزادند و مدیرکل را هم تعیین می کنند و هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش نخواهد بود زیرا این وزارتخانه دیگر تیم ها را مدیریت نمی کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی