واکنش ژاوی به روزهای پر استرس؛ وضعیت عجیبی بود / مشکل فقط انسانیت است



سرویس اخبار فوتبال خارجی

بارسلونا در هفته پنجم لالیگا با نتیجه 4-0 مقابل کادیز پیروز شد. این مسابقه به دلیل مشکل یک تماشاگر در سکوها تحت الشعاع قرار گرفت و برای مدت طولانی متوقف شد تا وضعیت آن تماشاگر مشخص شود و اقدامات فوری پزشکی فوری انجام شود.

ژاوی با اشاره به عملکرد تیمش و ابراز نارضایتی از عملکرد تیمش از برخی جهات، افزود: برد بسیار مهمی در یک بازی سخت بود، ما دو فصل در این تیم پیروز نشدیم و توانستیم. ایجاد موقعیت و تسلط بر بازی. سه امتیاز این بازی برای ما بسیار مهم بود. ما نتوانستیم موقعیت هایی را که انتظارش را داشتیم ایجاد کنیم. کلید این بازی ها این است که بازی را باز نگه داریم. گاهی اوقات نمی توانستیم بازی را ارسال کنیم. آخرین پاس به درستی انجام شد. با وجود اینکه ما خوب بازی نکردیم، خوشحالم که بردم.”

ژاوی پس از بازی به خبرنگاران گفت: شرایط عجیبی بود. برخی گفتند او از اسکله سقوط کرده است و برخی دیگر گفته اند که دچار حمله قلبی شده است. اگر اتفاق بدی می افتاد بازی را ادامه نمی دادیم ما از زندگی انسانی بالاتر از فوتبال صحبت می کنیم. خوشبختانه اتفاق جدی نیفتاد و توانستیم به بازی ادامه دهیم. زمانی بود که به ما می گفتند کاری نیست و همه خیلی ناراحت بودند. در نهایت این فقط بحث انسانیت است. همه ما تلاش کردیم تا آنچه می توانیم انجام دهیم و به بهترین ها امیدوار بودیم.