پنج پرسپولیس در لیست اول کارلوس کی روش!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یک روز پس از پایان هفته ششم لیگ برتر، اسامی 24 بازیکن منتخب کارلوس کی روش در سایت فدراسیون فوتبال منتشر شد تا مشخص شود سرمربی پرتغالی پنج بازیکن از پرسپولیس در لیست خود در بازگشت به ایران.

علیرضا بیرانوند با سه کلین شیت توانست به لیست نهایی راه پیدا کند و سعید صادقی با عملکرد درخشان خود در دو بازی اخیر پرسپولیس مورد توجه کی روش قرار گرفت و مهدی ترابی و مرتضی پورعلیگنجی نیز به عنوان کلیدی در این اردو حضور خواهند داشت. عناصر پرسپولیس میلاد سرلک نیز پس از حضور در لیست منتخب اسکوچیچ مورد توجه کی روش قرار گرفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سعید صادقی و میلاد سرلک دو بازیکنی هستند که برای اولین بار زیر نظر کارلوس کی روش کار خواهند کرد.

شاید هواداران و کادرفنی پرسپولیس انتظار داشتند بازیکنان بیشتری از پرسپولیس دعوت شوند و بازیکنانی مانند دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی و …. حتی وحید امیری هم بازیکنی است که با وجود مصدومیت شانس دعوتش را داشت و حتی در لیست اسکوچیچ قرار داشت.

نکته جالب اینجاست که در آخرین اردوی تیم ملی با هدایت اسکوچیچ، ترابی، سرلاک بیرانوند و صادقی حضور داشتند اما پورعلیگنجی به دلیل مصدومیت غایب بود و حالا توانست به عنوان مهره مورد علاقه کی روش، پیراهن تیم ملی را پس بگیرد.

کارلوس کی روش 5 بازیکن پرسپولیس را برای حضور در اردوی بازیکنان لیگ برتر معرفی کرد.

پنج پرسپولیس در لیست اول کارلوس کی روش!


سرویس خبر شماره: 1843172
20 شهریور 1401 ساعت 12:04 |
3.6 هزار |

2نقطه نظر

از بازگشت پورعلی به مهمانان جدید؛

علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلیگنجی، سعید صادقی، میلاد سرلک و مهدی ترابی 5 بازیکن پرسپولیس هستند که زیر نظر کارلوس کی روش تمرین خواهند کرد. پس از سپاهان، پرسپولیس بیشترین تعداد نماینده را در تیم ملی خواهد داشت.

در آخرین لیست کی روش سه بازیکن پرسپولیس (نوراللهی، بیرانوند و ترابی) حضور داشتند و حالا این تعداد دو نفر افزایش یافته است. با این حال باید منتظر ماند و دید چند نفر در لیست نهایی حضور خواهند داشت.