وستون مک‌کنی و یوونتوس قربانی حمله هکری غافلگیرکننده‌ای هستند که او را به منچستریونایتد مرتبط کرده است – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

جنبه سبک‌تر فوتبال در ایتالیا به نمایش گذاشته شد که دیروز مشخص شد که منچستریونایتد اقدامی مخفیانه برای وستون مک‌کنی، هافبک یوونتوس انجام داده است.

بازیکن سابق لیدز یونایتد برای بانوی پیر تاثیرگذار بوده و 35 بار بازی کرده و 10 گل برای هم تیمی های خود به ثمر رسانده است.

او در بیشتر فصل در کنار بازیکنانی مانند آدرین رابیو که خودش نزدیک بود در تابستان 2022 به یونایتد برود، ستون فقرات یک هافبک سه نفره را تشکیل داده است.

پس از یک دوره ناامیدکننده قرضی در الند رود در فصل گذشته، فصل خوشی برای این بازیکن آمریکایی بود، جایی که او 20 بازی با تنها یک پاس گل انجام داد و تیم یورکشایر از لیگ برتر سقوط کرد.

شکل مک‌کنی در تورین چنین بوده است، با این حال، او با یک انتقال دیگر در ارتباط است و حتی از او به عنوان یک گزینه شگفت‌انگیز برای منچستریونایتد در آینده نام برده می‌شود.

در واقع برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که احتمال خروج او از یوونتوس در تابستان افزایش می‌یابد.

در نتیجه، یک هکر از این فرصت استفاده کرد و آزمایش کرد که برخی از طرفداران چقدر ساده لوح هستند و تصمیم گرفت اطلاعات نادرستی در مورد آینده آمریکایی منتشر کند، زیرا به خوبی می دانست که اخبار مربوط به لباس قرمز یک مرد سابق لیدز احتمالاً باعث خشم یورکشایر می شود.

به گزارش Calciomercato.it، هکر پلتفرم های شبکه های اجتماعی مک کنی را تصرف کرد و تصویری از هافبک با پیراهن منچستریونایتد را با عنوان “من اینجا هستم” منتشر کرد.

این رسانه ادعا می کند که “هواداران با دیدن این خبر بحث برانگیز دیوانه شدند”.

پس از سردرگمی اولیه حمله هکرها، یوونتوس با انتشار مجدد تصاویری از بازیکنی که سیاه و سفید معروف یوونتوس را پوشیده بود، وضعیت را برعکس کرد تا هواداران نگران را آرام کند و آنها اصرار داشتند که این کار یک هکر بوده و نه مک‌کنی.

با این حال، با اتمام قرارداد او در سال 2025، شاید آینده نزدیک این بازیکن واقعاً از یوونتوس دور باشد.

مک‌کنی که تنها ۲۱ میلیون پوند ارزش دارد و می‌تواند در خط میانی بازی کند، مطمئناً می‌تواند ارزش بسیار خوبی برای پول در بازار نقل و انتقالات داشته باشد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/04/weston-mckennie-and-juventus-are-victims-of-surprise-hacker-attack-linking-him-to-man-united-279745/ منبع: