ولی: بازیکنان فولاد خیلی آسیب دیدند

مدافع فولاد درباره فحاشی ها گفت: بازیکنان ما همه باتجربه هستند. این اتفاقات خوب نیست و من این فحاشی ها را در ورزشگاه ها قبول ندارم و نباید اینطور باشد، اما مطمئنا بازیکنان ما تجربه دارند، این مشکلات را در ورزشگاه ها دیده اند و این اتفاقات طبیعی است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ایوب ولی بازیکن باتجربه فولاد پس از بازی با پرسپولیس در خصوص بازی این تیم گفت: پرسپولیس مدعی قهرمانی است و تیم آنها دو بازی مساوی کرده است. استقلال هفته اول را هم باخت و طبیعی است. در دو بازی اخیر یعنی بازی با صنعت نفت و بازی امروز مقابل پرسپولیس خوب بازی کردیم. به خصوص در بازی اول که در زمین خودی بود، صد در صد حق پیروزی داشتیم و امروز هم با تعداد هوادارانی که به ورزشگاه آمدند موقعیت های خوبی روی دروازه پرسپولیس ایجاد کردیم و فکر می کنم بیشتر از این. ما می رویم، هماهنگی بیشتری ایجاد می شود زیرا بیشتر بازیکنان تازه وارد هستند و تازه وارد هستند و نیاز به زمان دارند تا سازگار شوند.


سرویس خبر شماره: 1839272
29 اوت 1401 ساعت 00:40
2.9 هزار |

0نقطه نظر

ایوب ولی می گوید تیمش در دو بازی ابتدایی لیگ عملکرد خوبی داشت و هر چه جلوتر می رفت، هماهنگی بین بازیکنان بهتر می شد.

وی در خصوص اعتراض اهالی پرسپولیس به بازی فوتبال علیه فوتبال گفت: اصلا اینطور نیست. بازیکنان ما واقعاً دچار مصدومیت شده بودند و دقایقی بعد با پرس پرسپولیس، بازیکن نفس خود را از دست داد و مصدوم شد. این اتفاقات در فوتبال عادی است.



مجله اخبار فوتبال داخلی