بهترین خرید فصل پرسپولیس هم همین است

اما این پایان کار نبود. در نیمه دوم، ترابی که توپ زنی، کنترل و سبک بازی اش با سایر عناصر هجومی پرسپولیس متفاوت بود و سرحالتر از آنها به نظر می رسید، ابتدا کنت را با یک شوت و سپس با پاس استثنایی سعید صادقی در تک به تک واکنش نشان داد. تک شرط خرید جدید قرمزها توپ را به شکلی عجیب و مانند یک تماس آفساید گرفت و آن پاس فوق العاده هدر رفت.

مهدی ترابی چهره درخشان پرسپولیس مقابل فولاد بود که می توان از او به عنوان سه امتیازی تیمش هم یاد کرد.

اگرچه در 180 دقیقه ابتدایی لیگ ترابی موفق به گلزنی و پاس گل نشد، اما در بازی اول، موقعیتی که برای عبدی ایجاد کرد و موقعیت هایی که ایجاد کرد و شوت هایی که به فولاد زد همیشه باعث شد. شماره 9 بهترین شریک هجومی پرسپولیس است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

او قبل از دقیقه هشتم در جناح راست صاحب موقعیت شد و پس از ورود به محوطه جریمه ضربه خود را به سمت دروازه شلیک کرد و در حالی که کنته دروازه بان اتریش فولاد را شکست داد، از روی دروازه پایین نیامد و با ضربه نیمه رها شد. طرفداران، افسوس که آن موقعیت از دست رفته را خوردند.


سرویس خبر شماره: 1839271
29 اوت 1401 ساعت 00:31
36.8K امتیاز خبر|

5نقطه نظر

ترابی همیشه تفاوت را ایجاد می کند

نیم ساعت بعد او این بار از روی ضربه ایستگاهی دروازه فولاد را تهدید می کرد که ضربه او مستقیماً به سمت دروازه می رفت، به نظر می رسید که با برخورد به مدافع فولاد بیرون آمده و البته داور در میانه ها کرنر نگرفت. اعتراض بازیکنان پرسپولیس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شبی که ستارگان پرسپولیس نتوانستند آنطور که هوادارانشان می خواستند بدرخشند، مهدی ترابی بهتر و کارآمدتر از سایر بازیکنان ظاهر شد و به گلزنی و گلزنی نزدیک شد.