(ویدئو) بن فاستر نقش جدیدی را برای استاد لیورپول پیشنهاد می کند که طرفداران قرمزها را شگفت زده می کند.

بن فاستر ادعا کرده است که یکی از بازیکنان لیورپول در نقش جدیدی محاکمه شود، حتی اگر او اعتراف کند که این تغییر می تواند “جنجال برانگیز” باشد.

دروازه بان سابق انگلیس تیمی از ستاره های نوظهور را برای کانال رسمی یوتیوب لیگ برتر انتخاب می کرد و دومینیک زوبوسلای را در میان یازده نفر خود قرار داد.

با این حال، به جای اینکه مجارستانی را در پست شماره 8 معمولی خود (مطابق با شماره پیراهن او) انتخاب کند، این بازیکن 23 ساله را به عنوان هافبک دفاعی انتخاب کرد.

فاستر در توضیح آن انتخاب غافلگیرکننده بیان کرد: اینجاست که کمی بحث برانگیز می شود. من به دنبال دومینیک زوبوسلای در لیورپول هستم. حالا گوش کن، من می دانم که او CDM سنتی شما نیست – من این را می دانم – اما او یک هافبک باکس به باکس است. جلو می رود، برمی گردد، سخت کار می کند.

تنها کاری که من می‌خواهم انجام دهم این است که قبل از شروع بازی به او بگویم، گوش کن، امروز وظیفه تو این نیست که خیلی جلو بروی. در آن سوراخ بمانید، کیفیت را دارید. من به شما اعتماد دارم، شما به من اعتماد دارید، آنچه را که به شما می گویم انجام دهید. این کاری است که او انجام خواهد داد. او این کار را برای من انجام می دهد، بنابراین من او را انتخاب می کنم.

Szoboszlai در طول دوران حرفه ای خود در نقش های میانی و گسترده ای نقش آفرینی کرده است – او حتی یک بار به عنوان مهاجم مرکزی انتخاب شد – اما او هرگز در پست شماره 6 (Transfermarkt) بازی نکرده است.

همچنین ویژگی‌های او با نقاط قوت اصلی یک هافبک نگهدارنده همخوانی ندارد – در 12 ماه گذشته، او در رده 20 درصد از همتایان موقعیتی در پنج لیگ اصلی اروپا از نظر تکل‌ها، توپ‌ها و دفع توپ در هر 90 دقیقه قرار گرفته است. (FBref).

ما نمی توانیم ببینیم که آرن اسلات پیشنهاد تاکتیکی فاستر برای کاپیتان مجارستان را به این زودی ها انجام دهد.

می توانید نظرات فاستر را در زیر (از ساعت 8:13) از طریق لیگ برتر در یوتیوب مشاهده کنید:

https://www.empireofthekop.com/2024/05/02/ben-foster-szoboszlai-cdm-role/ منبع: