سپاهان: پرسپولیس مدارک خود را ارائه کند


سرویس خبر شماره: 2018687
13 مه 1403 ساعت 6:30 ب.ظ.
409 امتیاز خبر

1نقطه نظر

توهین به هواداران ممنوع

مثل همیشه رقابت سپاهان و پرسپولیس ادامه دارد و این بار باشگاه اصفهانی به رفتار هواداران رقیب تهرانی واکنش نشان داد.

سپاهان: پرسپولیس مدارک خود را ارائه کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، موضع باشگاه اصفهانی در خصوص اتفاقات ورزشگاه آزادی از سوی مسعود سعیدی مدیر رسانه ای تیم فوتبال این باشگاه به شرح زیر اعلام شد:

هر گونه رفتار توهین آمیز نسبت به هواداران، فارغ از جنسیت، نژاد و زبان، از سوی هر کسی و در هر مکان، محکوم است

سوال اینجاست که چگونه توهین های بی وقفه هواداران تیم میزبان یک ساعت قبل از بازی، در حین بازی و بعد از آن از دید مدیران باشگاه میزبان دور بماند؟!

البته شاید سران این باشگاه به دلایل خاص خود به این اکران روی آوردند، اما بدون شک رفتار هواداران منتسب به تیم میزبان که عکس هایی از آن در فضای مجازی توسط رسانه های محترم منتشر شده است، چنین است. زشته که دلیل نداره مسئولان باشگاه محترم میزبان کتمان می کنند. امیدواریم مسئولان در فضایی منصفانه به تمامی جوانب بازی رسیدگی کنند.

2017486

سوء استفاده گسترده و به ظاهر هماهنگ شده توسط سکوهای متعدد متعلق به باشگاه میزبان، علیه تک تک بازیکنان سپاهان با ذکر نام و تیپ و سایر اتفاقات نامناسب بازی دیروز، با جدیت پیگیری و مستندات مربوطه در اختیار کمیته محترم انضباطی قرار خواهد گرفت.

همچنین امیدواریم مستندات اتهامات وارده در خصوص سنگ اندازی به همسران محترم هواداران پرسپولیس ارائه شود. اما با توجه به اختلاف قد، این اتهام نیز عجیب و دور از واقعیت است! اما در صورت اثبات نشدن این ادعا باید با انتشار دهندگان این اطلاعات که باعث تحریک و نفرت پراکنی هواداران می شوند برخورد قاطعانه ای صورت گیرد.

بدون شک باشگاه سپاهان طبق اصول خود با هرگونه رفتار نامناسب معدود افراد منصوب به این باشگاه برخورد خواهد کرد. آیا باشگاه حریف هم همین رفتار را از خود نشان می دهد؟!

مجله اخبار فوتبال داخلی