وینیسیوس جونیور در تساوی 2-2 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ خیره شد.

بایرن مونیخ، قدرتمند بوندسلیگا، سه شنبه شب (30 آوریل) از رئال مادرید، رهبر لالیگا در آلیانز آرنا برای اولین بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا استقبال کرد. هم توماس توخل و هم کارلو آنچلوتی به سختی تلاش کردند تا از بازی رفت نتیجه بگیرند، اما در نهایت چیزی برای جدا کردن دو سنگین وزن اروپایی وجود نداشت. با یک تساوی 2-2 سرگرم کننده، هرچند بی اهمیت، همه نگاه ها به بازی برگشت تعیین کننده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در 8 می خواهد بود.

بایرن مونیخ و رئال مادرید با شرایط زوج به پایان می رسند

بایرن مونیخ روز سه شنبه شروعی درخشان در مقابل هواداران خود داشت و آندری لونین دروازه بان رئال مادرید را در دقیقه اول آزمایش کرد. هری کین یک لمس ماهرانه برای فرستادن لروی سانه به سمت پایین در جناح چپ اعمال کرد. وینگر با دروازه بان تک به تک شد اما راهی پیدا نکرد و دروازه بان با پای دراز او را تکذیب کرد. کل 20 دقیقه بعدی به بایرن تعلق داشت، زیرا آنها حملاتی را یکی پس از دیگری برای برتری بر لوس بلانکوس انجام دادند. با این حال، بازدیدکنندگان محکم نگه داشتند و آن را بدون گل نگه داشتند.

در دقیقه 24، تونی کروس با پاسی درجه یک از خط دفاعی بایرن عبور کرد و وینیسیوس جونیور را از دروازه به بیرون فرستاد. بر خلاف سانه، وینیسیوس پایان خود را به هم نزد و با اطمینان دروازه را پیدا کرد. بایرن سعی کرد به شرایط قبلی بازگردد اما در 45 بازی اول نتوانست راهی پیدا کند.

باواریایی ها نیمه دوم را با قدرت بیشتری مورد حمله قرار دادند و به شایستگی با ضربه کوبنده سانه در دقیقه 53 بازی را به تساوی کشاندند. مقاومت بسیار کمی از سوی مادرید وجود داشت زیرا بازیکن سابق منچسترسیتی از سمت راست وارد زمین شد و لونین را در پست نزدیک خود شکست داد. سه دقیقه بعد، لوکاس وازکز جمال موسیالا را در محوطه جریمه زمین داد و به هری کین اجازه داد تا بازی را 2-1 به سود میزبان انجام دهد.

شاگردان توخل چند موقعیت دیگر ایجاد کردند تا بر برتری خود بیافزایند اما گل آخر بازی به شاگردان آنچلوتی رسید. رودریگو در دقیقه 82 یک ضربه پنالتی تمیز به دست آورد و وینیسیوس جونیور را به جلو برد تا برای دومین بار در شب نویر را شکست دهد.

وینیسیوس جونیور در اولین بازی خود در آلیانز آرنا بلوغ و آرامش را نشان داد

وینیسیوس جونیور شماره 7 رئال مادرید اولین بازی خود را روز سه شنبه مقابل بایرن مونیخ انجام داد، آن هم در آلیانز آرنا. این بازیکن 23 ساله وظیفه بزرگی را بر عهده داشت که عملکرد کریستیانو رونالدو را دنبال کند و به جرات می توان گفت که او ناامید نشد. وینگر چپ برزیلی مدافعان را به خدمت گرفت، برای دفاع عمیق فرو رفت، به خوبی با هم تیمی هایش ارتباط برقرار کرد و در زمانی که مهم بود در گلزنی کوتاهی نکرد.

در طول بازی، وینیسیوس جونیور 27 پاس انجام داد، یک دریبل زد، 7 لمس درون محوطه حریف داشت، دو بازی ریکاوری کرد و دو تا از سه دوئل زمینی را برد. جالب است که ببینیم او در مدت هفت روز در شکارگاه خود در مادرید چگونه رفتار می کند.

https://sportslens.com/news/bayern-munich-2-2-real-madrid-vinicius-jr-champions-league/ منبع: