گواردیولا: جود بلینگهام یک بسته کامل است

سرمربی منچسترسیتی همچنین درباره ارلینگ هالند ستاره تیمش که فردا برابر تیم سابقش بازی می کند، گفت: نمی دانستم ارلینگ در محوطه جریمه در فضاهای کوچک اینقدر خوب است. صرف نظر از درخشش او در زمین، ارلینگ اولین کسی است که برای تمرین حاضر می شود.” “روحیه حرفه ای او واقعا تحسین برانگیز است. فصل گذشته هالند چند مصدومیت داشت و مشکل داشت، اما امسال به لطف پزشکان و فیزیوهای ما، او می تواند هر سه روز یک بار بازی کند.”

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در آستانه رویارویی فردای تیمش مقابل بروسیا دورتموند، جود بلینگهام ستاره جوان این تیم را به عنوان یک بازیکن کامل تمجید کرد.

گواردیولا: جود بلینگهام یک بسته کامل است

شرکت نکردن نروژ در جام جهانی می تواند به نفع ارلینگ باشد و او را با بدنی آماده تر به تورنمنت بعدی بعد از جام جهانی برساند. شک ندارم که او واقعاً می خواست در جام جهانی باشد و شاید در مسابقات بعدی اروپایی شرکت کند. او برای جام جهانی به خانه می رود و گلف بازی می کند و در پایان روز سالم و سرحال برمی گردد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی پپ گواردیولا در آن کنفرانس مطبوعاتی گفت: “دورتموند بهترین مکان ممکن برای بازیکنان جوان با استعداد است. شاید اگر بلینگهام به یکی از تیم های بزرگ لیگ برتر می پیوست این فرصت را نداشت. بازی کافی در زمین برای یک بازیکن جوان که می خواهد پیشرفت کند بهترین راه این است که در تورنمنت های بیشتری بازی کنید.
بلینگهام در 17 سالگی معرفی شد. این نشان می دهد که همه چیز به کیفیت او به عنوان یک فوتبالیست نیست، بلکه او ذهنیت و روحیه مناسبی نیز دارد. جود در حال حاضر یکی از کاپیتان های تیمش است که برای یک جوان 19 ساله واقعا عالی است. فقط تعداد گل های او مهم نیست. Bellingham یک بسته کامل است. با بازیکنی روبرو هستیم که در 19 سالگی برای تیم ملی انگلیس بازی می کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچسترسیتی برای دیدار فردا در لیگ قهرمانان اروپا به آلمان سفر کرده است. پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از این بازی در مورد شرایط خود و تیم میهمان صحبت کرد.

یکی از عناوین این مصاحبه مطبوعاتی که مورد توجه قرار گرفت، تمجید گواردیولا از جود بلینگهام، ستاره جوان انگلیس دورتموند بود. بلینگهام در این فصل در پیراهن زرد دورتموند عملکرد درخشانی داشته و تاکنون 8 گل به ثمر رسانده است. چهار گل از این هشت گل در لیگ قهرمانان به ثمر رسیده است. این روزها صحبت از باشگاه های بزرگی مانند رئال مادرید و لیورپول به گوش می رسد که خواهان جذب این هافبک 19 ساله هستند.


سرویس خبر شماره: 1849915
02 نوامبر 1401 @ 21:59 |
23 امتیاز خبر

0نقطه نظر