ویکتور اوسیمن به چلسی بسیار غیر واقعی به نظر می رسد – صحبت با چلسی

اشتباه نکنید، من در ماه اوسیمن قرارداد می بستم، اما پیامدهای آن من را نگران می کند، و همچنین بیشتر مشتاق هستم که یک هافبک دفاعی را در اولویت قرار دهم. و همچنین، من فکر نمی‌کنم چلسی حاضر باشد آنچه ناپولی برای او می‌خواهد بپردازد.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/news/victor-osimhen-to-chelsea-seems-very-unrealistic/ منبع:

او ادعا می کند که 150 میلیون یورو درخواست اولیه ناپولی برای اوسیمن است، اما 120-130 میلیون یورو به علاوه پاداش می تواند کافی باشد. به پوند معادل 130.2 میلیون پوند اولیه یا 104.1 میلیون پوند تا 113 میلیون پوند به اضافه پاداش به عنوان هزینه پایین تر. در هر صورت، این یک معامله رکوردشکنی خواهد بود.

جانلوکا دی مارتزیو از اسکای ایتالیا این هفته مصاحبه ای انجام داد و ارقامی که او برای جایزه دادن به مهاجم در تابستان امسال از ناپولی نام برد فقط دیوانگی محض است.

به نظر می رسد چلسی یک مهاجم و همچنین شماره شش و یک دروازه بان را در اولویت قرار داده است. اما آیا آنها به اضافه 100 میلیون پوند دیگر برای یک بازیکن در این ماه پرداخت می کنند و خود را در معرض خطر بیشتری قرار می دهند که قوانین FFP در معرض خطر شکسته شدن باشد؟

اما برای من، اگر ما هزینه‌های کلان می‌کنیم، باید صرفاً روی دکلان رایس باشد. من فکر می‌کنم که می‌توانیم صبر کنیم، و حتی اگر این اتفاق برای روملو لوکاکو و آرماندو بروخا در فصل آینده باشد، یک مهاجم سطح بالا در تابستان آینده در دسترس خواهد بود. تصور کنید که یک ایوان فرگوسن از برایتون بعد از یک فصل دیگر برای مثال چقدر خوب خواهد بود؟ یا منتظر محرومیت ایوان تونی باشید.

همچنین، آیا باید هزینه بزرگی مانند آن برای یک مهاجم و نه یک هافبک خرج شود؟ برای من ساده است، نه نباید. و اگر فقط یک خرید “بزرگ” از نظر هزینه انجام دهیم، پس باید یک هافبک دفاعی واقعی باشد.

از چلسی به عنوان یکی از تنها دو باشگاهی نام برده می شود که می توانند هزینه های مالی خود را بپردازند یا در تابستان امسال به سراغ ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی خواهند رفت.

بسیار مهم است که آنها این را در تابستان به درستی انجام دهند. من مطمئناً منتفی نیستم که چلسی خرید بزرگ دیگری در منطقه ای را که انزو فرناندز وارد آن شد، انجام دهد. اما در واقع نمی توانم ببینم که ما در این تابستان 100 میلیون پوند برای یک بازیکن بپردازیم. فکر می‌کنم ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم و ممکن است، اما نمی‌توانم این اتفاق را ببینم و آن را بسیار غیرواقعی ببینم.

دی مارتزیو در ادامه می گوید که تنها دو باشگاه در لیگ برتر که می توانند او را بخرند چلسی و منچستریونایتد هستند. او باشگاه های دیگری مانند بایرن مونیخ را رد می کند.