تماس یاماگا با ساپینتو؛ تاریخ بازگشت از فرانسه مشخص شد/ درخواست ویژه یک پرتغالی به ستاره فرانسوی

افراد نزدیک به کادر فنی استقلال اعلام کردند که یاماگا به احتمال زیاد قبل از بازی با تراکتورسازی به تهران بازخواهد گشت تا دقایقی مقابل این تیم بازی کند و در شرایط بازی قرار گیرد تا بتواند در ترکیب قرار گیرد. شروع در حیاتی دیدار نیمه نهایی مقابل نساجی مازندران. این تیم به میدان خواهد رفت.

این بازیکن فرانسوی قبل از ترک تهران به ریکاردو ساپینتو اعلام کرد که با جدیت درمان مصدومیت خود را در فرانسه پیگیری می کند تا هر چه زودتر به تهران بازگردد.

در آخرین صحبتی که یاماگا با ساپینتو داشت به او اطلاع داد که در صورت نیاز می تواند زودتر به تهران بیاید و کارش را زودتر شروع کند اما فعلا پزشکش برای او فیزیوتراپی برای یک هفته دیگر تجویز کرده است.

این روزها که استقلال برای حضور موفق در نیمه نهایی جام حذفی آماده می شود، یاماگا در حال پرستاری از کشاله ران در کلینیک فیزیوتراپی پاریس است. از اردوی تیم استقلال مطلع شدیم که یاماگا که تقریبا هر روز با ساپینتو در ارتباط است، کادر پزشکی استقلال را از پیشرفت خود به روز می کند.

آرتور کوین یاماگا، مدافع 26 ساله فرانسوی استقلال که در دیدار با پرسپولیس مصدوم شده بود روز به روز بهتر می شود.

این مطلب را نیز بخوانید: بازیکن محبوب استقلالی ها در پاریس: هنوز نیامده، دلم برای ایران تنگ شده است/ تمرین می کنم و به زودی برمی گردم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

ظاهرا یاماگا همزمان با انجام فیزیوتراپی در فرانسه هم کار می کند تا در آخرین بازی های این فصل آمادگی خود را برای حضور در فینال استقلال از دست ندهد. البته از تیم استقلال هم مطلع شدیم که ساپینتو به یاماگا گفته است که آمادگی بدنی خود را به مرز 100 درصد می رساند و سپس به تهران برمی گردد. اما او به یاماگا هم گفته بود که قطعا دوست دارد در بازی نیمه نهایی مقابل نساجی مازندران از او استفاده کند.