پاتک استقلال در سپاهان; میرزایی آبی پوش شده بود

رضا میرزایی، وینگر سابق سپاهان 26 ساله با قراردادی 2 ساله به استقلال پیوست.


سرویس خبر شماره: 1831051 |
6 جولای 1401 ساعت 23:36 |
62.9 هزار امتیاز خبر|

35نظرات

قرارداد و قرارداد دو ساله

میرزایی که در چند فصل نقل و انتقالات قبلی به استقلال لینک شده بود، کار خود را از رده های پایه سپاهان آغاز کرد و به استثنای لیگ هجدهم که به فولاد پیوست، تمام دوران فوتبالش را در سپاهان سپری کرد اما پس از 7 سال. بالاخره برای همیشه تیم را ترک کرد.

استوری آبی پوش میرزایی در اینستاگرام امید نورافکن آغاز شد. جایی که این بازیکن از پیشنهاد میرزایی به استقلال خبر داد و اعلام کرد که این بازیکن برای ماندن در سپاهان تلاش می کند اما در غیر این صورت به تیمی می رود که بتواند به آنچه استحقاقش را دارد برسد.

عصری که میرزایی و حامدی فر با استقلال صحبت کردند، مذاکرات مدیران آبی ها و وینگر سپاهان به طول انجامید اما در نهایت طرفین به توافقات لازم رسیدند و این بازیکن با عقد قراردادی 2 ساله به استقلال پیوست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا میرزایی وینگر 26 ساله سپاهان در یک روز شلوغ نقل و انتقالات آبی ها از این تیم جدا شد و با قراردادی دو ساله به استقلال پیوست تا قهرمان لیگ برتر شود.لیگ بعد از چند روز سکوت. و انفعال در بازار نقل و انتقالات نقل و انتقالات شروع به خریدهای جدید شما می کند.

این بازیکن کردکوی پیش از این مورد توجه فرهاد مجیدی قرار گرفته بود اما این انتقال با مخالفت باشگاه سپاهان شکل نگرفت تا اینکه با پایان قرارداد این بازیکن مذاکرات خود را با آبی های پایتخت آغاز کرد و با حضور در هتل اسپیناس راهی هتل اسپیناس شد. امید نورافکن عصر دوشنبه برای بستن قراردادهای نهایی خود با استقلال.

بنابراین روزی که سپاهان موفق شد محمد دانشگر مدافع سابق استقلال را به خدمت بگیرد، آبی ها رضا میرزایی وینگر زردپوش را نیز از اصفهان به تهران آوردند. البته میرزایی توانایی بازی در پست دفاع راست را هم دارد و باید دید ساپینتو در چه پستی این بازیکن را بازی خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی