مخالفت با انتقال علی نژاد به استقلال و سپاهان

علینژاد که در ملوان انزلی، مس کرمان، نساجی و آلومینیوم بازی کرد و دو بار به لیگ برتر صعود کرد، فصل گذشته در پست وینگر چپ اراکیس عملکرد چشمگیری داشت و در 29 بازی لیگ برتر حضور داشت اما به خاطر سید مهدی رحمتی. رویارویی با این بازیکن و مخالفان باشگاه آلومینیوم اراک نمی تواند شاهد انتقال بزرگ به استقلال یا سپاهان باشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد علینژاد که در فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان آلومینیوم اراک بود و عملکرد درخشانی در این تیم داشت و یک گل دیدنی در جام حذفی به پرسپولیس زد و تنها 4 پاس گل داد. در استقلال و سپاهان تابستان امسال مورد توجه قرار گرفته است اما او همچنان با اراکی ها قرارداد دارد.

باشگاه آلومینیوم اراک به انتقال وینگر این تیم به استقلال و سپاهان اعتراض کرد.

سرمربیان جدید استقلال و سپاهان برای حضور محمد علینژاد در تیم های خود ابراز علاقه کرده و خواستار جذب او شدند اما این بازیکن با توجه به اینکه هنوز یک سال از قراردادش با باشگاه آلومینیوم اراک باقی مانده است، اجازه جدایی ندارد و تنها در صورت وجود پیشنهاد خارج از کشور دارد رضایت مدیر عامل قابل فسخ است.

باشگاه آلومینیوم اراک که تا کنون از سه خرید جدید خود به صورت رسمی رونمایی کرده است، مخالفت قاطع خود را با جدایی محمدعلی نژاد اعلام کرده و علیرغم پیشنهاد فسخ قرارداد با اراکی ها برای انتقال او به یکی از استقلال یا استقلال، چنین مجوزی دریافت نکرده است. سپاهان. .



مجله اخبار فوتبال داخلی