پاسخی کاملاً احساسی و شجاعانه به درگیری نفت/دخترم می گوید این بازی را باخت



محمود شجاعی دستیار مسعود شجاعی در تیم فنی هوادر سخنان خود را با احساس درباره بازی روز بعد مقابل صنعت نفت آینده که همشهری اش است آغاز کرد و گفت: صحبت درباره صنعت نفت آینده برایش سخت است. وی ادامه داد: اینجا زادگاه من است و سال‌هاست در آنجا زندگی کرده‌ام، امیدوارم روزی برسد که مسئولان وزارت نفت دست از تعصب بردارند، امیدوارم قانون تغییر کند و شرایط برای این کار فراهم شود. تیم قدیمی تا هر سال با مشکل مالی مواجه نشود و کارش به اما و اگرها کشیده نشود.

وی سپس به بیان شرایط فنی این دیدار پرداخت و گفت: هفته گذشته قهرمان جام حذفی شدیم و تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم شرایط روحی و فنی تمرینات به روز مسابقه منتقل شود و بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

مربی تیم هواداران فوتبال در ادامه با ارسال درخواستی از مسئولان فدراسیون خاطرنشان کرد: از کمیته داوران و متولیان برگزاری لیگ می خواهیم در تشکیلات داوری دقت بیشتری داشته باشند. هفته گذشته در دیدار مقابل پیکارن، کارشناسان داوری گفتند که گل دوم این تیم خطای اول بوده و در ادامه در شرایط آفساید به ثمر رسیده است. با این حال ما چیزی نگفتیم یا بیانیه ای دادیم و اعتراف کردیم که اشتباهاتی وجود داشته است. امیدواریم اشتباهات عمدی نباشد و در نتیجه برخی تیم ها متضرر شوند.

خبرنگاری از شجاعی درباره احتمال باخت صنعت نفت آبادان و وضعیت روحی وی در مقابل تیم شهرش سوال کرد که وی در پاسخ گفت: نمی دانم. ما در برخی موارد احساساتی می شویم. من یک دختر دارم. دو سه روزی است که می گوید ممکن است این مسابقه را ببازیم. به او گفتم نه. ورزش است درست است که تیم از شهر ما می آید، اما از باشگاه دیگری پول می گیریم و باید عرق بریزیم. تقدیر این بود که در این زمان و در این تاریخ، تیم خانگی خود را شکست دهیم. هیچ کاری نمی توان کرد و امیدواریم تیم بهتری نتیجه بگیرد.

بیشتر بخوانید: سپاهانی ها درباره ستاره هایشان دروغ گفتند؟/ پرسپولیس گول نمی خورد!



سرویس داخلی اخبار فوتبال