آرسنال باید به این ستاره افتخار کند


سرویس خبر شماره: 2018154
11 مه 1403 در 1:47 ب.ظ.
393

0نقطه نظر

دیوید سیمن:

دیوید سیمن ستاره سابق آرسنال از واکنش دیوید رایا به اشتباهاتش مقابل تاتنهام تمجید کرد.

آرسنال باید به این ستاره افتخار کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرسنال این هفته در دربی لندن در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف تاتنهام رفت و در دیداری دیدنی و پرگل با نتیجه 2 بر 3 مقابل این تیم به برتری رسید و سه امتیازی شد. . به یک نتیجه بسیار مهم دست یافت

شاگردان میکل آرتتا در این دیدار موفق شدند با سه گل از حریف پیش بیفتند اما اشتباه رایا در دقیقه 64 تاتنهام را امیدوار کرد تا به این دیدار بازگردد و بتواند دو گل خورده را جبران کند. اما در نهایت نتوانستند برای سومین بار دروازه آرسنال را باز کنند و بازی به سود توپچی ها به پایان رسید.

2016256

سیمن در پادکست خود با اشاره به اتفاقات آن مسابقه گفت: در 20 دقیقه آخر پس از پاس بد رایا خیلی مضطرب بودم، او یک لحظه تردید کرد، از یک طرف می خواست توپ را حرکت دهد، سپس او دید که کسی نزدیک ترین راه را به گردن او می بندد و ناگهان تصمیم گرفت که کاری انجام ندهد.

او کیسه لوبیا را مستقیماً به رومرو واگذار کرد، کاری که باید در این مرحله انجام می داد این بود که او را متوقف کند و منتظر نتیجه بود. این یک اشتباه مضاعف بود اما باید به او تبریک بگویم زیرا بعد از آن فشار زیادی روی تیم بود و او می توانست هزینه سنگینی بپردازد اما عملکردش بعد از آن اشتباه عالی بود و باید به خودش افتخار کند.

مجله اخبار فوتبال خارجی