پاشازاده و ماموریت یک صعود دیگر به لیگ 2 (عکس)


سرویس خبر شماره: 2000324
17 فوریه 1402 در 22:52 |
4.3K |

3نقطه نظر

مهدی پاشازاده به عنوان سرمربی جدید فولاد هرمزگان انتخاب شد.

پاشازاده و ماموریت یک صعود دیگر به لیگ 2 (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیشکسوت 50 ساله فوتبال ایران پیش از این هدایت تیم های متعددی همچون گسترش فولاد، پارس تهران، شهرداری تبریز، آلومینیوم اراک، پارس جنوبی جم، راه آهن، نساجی، شاهین بوشهر، بادران، شهرداری را برعهده داشت. ماهشهر، سرغ پوشان. کارنامه آن شامل پاکدشت، سپیدرود رشت، گردنه همدان، چوکای تلاش و شهرداری نوشهر است.

پاشازاده که یکی از نسل های طلایی فوتبال ملی ایران محسوب می شود، در تیم هایی چون استقلال تهران، بایر لورکوزن، راپیدیون اتریش، فورتونا کلن آلمان، استورم گراتس اتریش و ادمیراواکرمودلینگ اتریش بازی کرد. به عنوان یک متخصص

پاشازاده که سال گذشته حضور کوتاه مدتی در شهرداری نوشهر داشت، حالا چالش جدیدی را در فولاد هرمزگان پذیرفته و امیدوار است بتواند مانند تجربیات قبلی اش در آلومینیوم اراک، گسترش فولاد، شهرداری، این تیم را به قهرمانی برساند. تبریز. ، پارس جنوبی جم و شاهین بوشهر اولین دسته را تحویل می دهند.

1987872

باشگاه فوتبال هرمزگان در گروه دوم لیگ دسته دوم کشور قرار دارد و در 13 هفته نخست با کسب 18 امتیاز در رده هفتم قرار گرفت و با 8 امتیاز کمتر از صدر جدول رده بندی که شهرداری نوشهر است، قرار گرفت.

سرمربیگری فولاد هرمزگان در نیم فصل اول مهدی کریمیان بود که هم اکنون به عنوان دستیار سید عباسی در شاهین بنداامیری و لیگ دسته اول به کار خود ادامه می دهد.

مجله اخبار فوتبال داخلی