لبرون جیمز: به حضور مسی در آمریکا افتخار می کنیم!


سرویس خبر شماره: 2000321
17 فوریه 1402 در 10:48 ب.ظ.
822 |

4نقطه نظر

لبرون جیمز، فوق ستاره بسکتبال NBA آمریکا می گوید حضور لیونل مسی در لیگ فوتبال آمریکا سطح فوتبال این کشور را بالا می برد.

لبرون جیمز: به حضور مسی در آمریکا افتخار می کنیم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لبرون جیمز و لیونل مسی هر دو یکی از بهترین ورزشکاران جهان و به عقیده بسیاری بهترین ورزشکاران تاریخ محسوب می شوند. این دو فوق ستاره از دوران جوانی تا پایان دهه چهارم خود توانستند در بالاترین سطح زمین ورزشی خود حضور داشته باشند و هواداران را به فوتبال و بسکتبال بکشانند. علاوه بر این، هر دو به بالاترین افتخارات تیمی و فردی دست یافتند و موقعیت تاریخی خود را تقویت کردند.

لبرون جیمز درباره حضور لیونل مسی در اینترمیامی و به طور کلی کشور آمریکا و تاثیر احتمالی آن بر تماشای فوتبال در این کشور گفت: دیدن بهترین بازیکن تاریخ فوتبال لیونل مسی در آمریکا باعث افتخار است. او با حضور باشکوه خود «او در حال تغییر MLS است. فوتبال برای ما تغییر کرده است. آمدن او نه تنها باعث اعتلای لیگ خواهد شد، بلکه الهام بخش نسل جدیدی از هواداران فوتبال در کشور ما خواهد بود.”

1987868

برای دستیابی به آنچه مسی به دست آورده است، نیاز به فداکاری، اخلاق کاری و استعداد باورنکردنی است و من چیزی جز احترام و تحسین برای او ندارم. برای او بهترین آرزوها را دارم. امیدوارم سالیان سال در کشور ما بماند. »

مجله اخبار فوتبال خارجی