پایان محرومیت 3 ساله یحیی در پرسپولیس (عکس)

یکشنبه ساعت 18:15 حضور 20 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی رقمی خاص است. حتی قبل از کرونا هم این عدد قابل قبول بود اما جالب اینجاست که این بار به دلیل محدودیت بلیت فروشی بود که تماشاگران بیشتری نمی توانستند به ورزشگاه بیایند و شاید اگر هیات تامین با حضور هواداران موافقت می کرد، سکوهای خیلی بیشتری در اختیار تماشاگران پرسپولیس قرار می گرفت. .

1869887

حالا یحیی امیدوار است از این هدیه ویژه درون بازی با پیکان و هواداران لذت ببرد و همچنین اجازه دهد تا هر چه بیشتر تماشاگر برای بازی با گل گهر وارد شود که در این صورت پرسپولیس شانس ویژه ای برای کسب قهرمانی مضاعف خواهد داشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تماشاگران پرسپولیس مطمئن نبودند که از دروازه غربی وارد ورزشگاه شوند یا از ضلع شرقی. مثل دربی دقایق طولانی معطل ماندند اما همچنان می خواستند به ورزشگاه آزادی برسند. هیجان پایان سه ساله محرومیت با وجود تعداد محدود تماشاگر، آنها را در اواسط هفته به ورزشگاه آورده بود تا صعود به نیمه نهایی جام حذفی را جشن بگیرند.


سرویس خبر شماره: 1934682
11 مه 1402 در 10:21 ب.ظ
8.5 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

مردم ورزشگاه را زنده کردند.

اگرچه در این مدت تیمش نتایج قابل قبولی کسب کرد و به 2 قهرمانی لیگ برتر و نایب قهرمانی در این رقابت ها رسید، اما به هر حال لذت تقسیم شادی با هواداران را از دست داده بود و در عین حال از آن انرژی می گرفت.

1869888

با این حال، شاید برای یحیی گل محمدی، حضور نیمه و نیمه با مخاطبان محدود نیز غنیمت باشد. یحیی بعد از 29 بهمن 1397 تا همین اواخر، حدود 100 بازی بدون تماشاگر با پرسپولیس داشت و عملا امتیاز ویژه حمایت هواداران را از دست داد.

یحیی گل محمدی بیش از صد مسابقه بدون حضور تماشاگر هدایت تیمش را برعهده داشت.

پایان محرومیت 3 ساله یحیی در پرسپولیس (عکس)

در آخرین روز در دقایقی از بازی و پس از برتری پرسپولیس از حریف، شعار “یحیی امپراتور” توسط تماشاگران قرمزپوش سر داده شد و آنها عشق خود را به سرمربی – لیدر تیم خود نشان دادند.

البته نقطه سیاه بازی پرسپولیس – گلگهر سکوی خالی سرخپوشان تیفوسی بود. غرفه 36 به دلیل مرمت و بازسازی در مرحله تخریب است و به همین دلیل هواداران پرسپولیس نمی توانند از این غرفه استفاده کنند. جایگاه سی و ششم جایی است که هواداران پرسپولیس از بدو تاسیس ورزشگاه آزادی در آن حضور داشتند و بازیکنان این تیم هم علاقه زیادی به تشویق پس از گل مقابل این موقعیت داشتند.

عکس از امیرحسین خیرخواه



مجله اخبار فوتبال داخلی