هدف جدید نصر: همبازی سابق رونالدو

اگرچه تلس با یونایتد قرارداد 4 ساله دارد، اما دستمزد بالای او بزرگترین مانع برای انتقال او به سایر باشگاه ها بوده است. با این حال روزنامه AS اسپانیا مدعی شده که النصر مشکلی برای پرداخت دستمزد مدافع برزیلی ندارد.

1869880



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، الکس تلس، مدافع برزیلی یونایتد سال گذشته به دستور اریک تنهاچ به سویا سفر کرد و این فصل به صورت قرضی در لالیگا بازی کرده است.

باشگاه النصر عربستان، مالک کریستیانو رونالدو، الکس تلس، هم تیمی سابق منچستریونایتد را به عنوان گزینه اصلی خود برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی انتخاب کرده است.

هدف جدید نصر: همبازی سابق رونالدو

این مدافع 30 ساله برزیلی در سال 2020 تحت هدایت اوله گونار سولسشر به منچستریونایتد پیوست. مبلغ قرارداد او از پورتو به شیاطین سرخ 20 میلیون یورو بود.


سرویس خبر شماره: 1934680
11 مه 1402 در 09:50 ب.ظ
7.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اما گزارش رسانه های اسپانیایی حاکی از آن است که باشگاه النصر این مدافع را به عنوان یکی از گزینه های اصلی خود در فصل تابستان انتخاب کرده و به فکر جذب دائمی او هستند. تلس سابقه بازی با کریستیانو رونالدو، ستاره بزرگ النصر در منچستریونایتد را دارد.

1869879

تلس در ابتدای تابستان و در پایان قرارداد قرضی خود به یونایتد بازخواهد گشت. اما شیاطین سرخ گزینه های دفاع چپ زیادی مانند تایرل لاماسیا و لوک شاو و همچنین برندان ویلیامز جوان دارند و این مدافع برزیلی که شانس زیادی برای فیکس شدن در یونایتد نمی بیند، با پینشاد النصر موافق است.