پرسپولیسی ها گلایه کردند: استقلال همچنان در دربی گیر کرده و حالا از دو چیز می ترسیم!/ حکایت غم انگیزی است که یک کارشناس بی طرف…

پرسپولیس در فصل جاری در مقاطع مختلف از داوران ضربه خورده است، اما خود را به آب و آتش نبرده و آسمان و زمین را به هم پیوند نزده است. آنها برای چه کاری هستند ؟ این بازی تمام شد. آیا این رفتارها بر داوری سه هفته باقی مانده تاثیر خواهد گذاشت یا مقدمه ای برای داوری نهایی دربی جام حذفی! ?

پرسپولیس از قضاوت بازی های زیادی آسیب دیده است اما در سه بازی متوالی اشتباهات فاحشی به ضرر پرسپولیس رخ داده است. بازی های چدنی، آلومینیومی و آهنی را البته در آخرین بازی با وجود اشتباه داور پیروز شدیم. در این سه بازی 5 امتیاز را به دلیل اشتباهات داوری از دست دادیم. در بررسی کارشناسی مشخص شد که پرسپولیس بیشترین ضرر را داشته است اما ما چنین اقدامی نکردیم. حال باید نگران بود که داوران در این سه هفته از قهرمانی و دو مرحله باقی مانده از جام حذفی تحت این فشارهایی که به نظر سازماندهی شده، چگونه عمل خواهند کرد؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال

حالا ما از دو چیز می ترسیم و موظفیم حرف بزنیم که فعلاً کمتر این کار را می کنیم. از یک طرف می ترسیم که داوران تحت تأثیر این فشارها و دستورات احتمالی افراد ناآگاه اما تأثیرگذار تسلیم شوند و از طرف دیگر می ترسیم عده ای از این سکوت سود ببرند که می توانند – باشد که دیگران حق دارند

ما صبر زیادی به خرج دادیم و سکوت کردیم. رویه باشگاه پرسپولیس پرهیز از ورود به بحث داوری بوده و هست تا داوران در هفته های پر استرس لیگ با فشار مضاعفی مواجه نشوند. در نتیجه در پاسخ به اظهارات و صحبت های سایر باشگاه های رقیب، سکوت اختیار کرده ایم. با ما، برخی از کسانی که برای اطمینان از وجود هوشیاری رسانه ای لازم در دستگاه های اجرایی نباید سکوت می کردند نیز سکوت کردند.

بیانیه باشگاه در خصوص حواشی اخیر این تیم به شرح زیر است:

حکایت غم انگیزی است که یک کارشناس بی طرف با مدرک ثابت می کند که تیم خاصی از اشتباهات داوری در بین تیم ها بیشترین سود را برده است و از طرفی پرسپولیس بیشترین ضرر را در این زمینه متحمل شده و همیشه طلبکار ماجرا هستند. .

به دربی برمی گردیم که عصر پایان بازی را سپری کردیم، اما استقلال همچنان آنجا مانده است. ما در این مدت شاهد اعلامیه ها، اعلامیه ها و اعلامیه های پی در پی بوده ایم. او به جایی رسید که افراد شناخته شده مرجع او در فضای مجازی و رسانه ای شدند تا ثابت کنند این صحنه پنالتی است که در واقعیت وجود ندارد. توپ پس از برخورد به بدن تغییر جهت داده و به دست برخورد می کند. قانون جدید فوتبال می گوید تقصیر هند نیست. همچنین دست با توجه به حرکت بدن در جای غیرعادی قرار نگرفت و توپ به سمت دروازه رفت. رئیس کمیته داوری به سراغ کارشناسان بین المللی می رود و آنها می گویند با دستورالعمل جدید تحریمی صورت نگرفته است، اما باز هم دست بردار نیستند و به همین بهانه همچنان خود را قربانی جلوه می دهند!

در این مدت بارها در برابر فشارهای مستقیم و غیرمستقیم بر قضات و تشویش اذهان عمومی و برهم زدن واقعیت ها سکوت کرده ایم. هواداران پرسپولیس که نگران تاثیر این اقدامات بر سرنوشت لیگ بودند، فشار زیادی به این باشگاه وارد کردند و از سکوت نکردن آن انتقاد کردند. با این حال برای حفظ آرامش فوتبال و تمرکزمان ترجیح دادیم خودداری کنیم تا آنها متوقف شوند اما این اتفاق نیفتاد.

در روزهای اخیر به ابتکار یکی از کارشناسان داوری که مطالب مستند و آمار و ارقامش از تلویزیون پخش شده است، همه شاهد هستیم که همان تیمی که بیشترین بهره را از نتایج مثبت و منفی این داوری برده است. فصل در رقابت با پرسپولیس در جدول مسابقات. بیانیه ای منتشر کرد. این در حالی است که موقعیت این افراد حتی اگر کل سودی که از اشتباهات داوری به دست آورده اند را هم در نظر نگیریم، ممکن است باعث فشار روانی به داوران شود. رفتن به رختکن داوران هم در کارنامه است و در این بین حرفی می زنند که حقیقت را تحریف می کند و هیچ واکنش آگاهانه ای ندارد.