پرسپولیس قطعا به خاطر همین قهرمان می شود/آقای. ملی پوش 4 پاس سالم نمی دهد/سه بازیکن برای خودشان بازی می کنند.



پرسپولیسی ها در هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل سپاهان به تساوی دست یافتند در حالی که قرمزها در صورت پیروزی در این دیدار می توانستند به بالای جدول برسند اما شاگردان اسمار با نمایشی ناامیدکننده مقابل تیم از این فرصت استفاده نکردند. 70000 نفر تماشاگران ورزشگاه آزادی با انتقادات زیادی از سوی هواداران خود و پیشکسوتان پرسپولیس مواجه هستند.

گزیده ای از جمشید شاه محمدی از پیشکسوتان پرسپولیس و فارس در خصوص تقابل پرسپولیس و سپاهان را بخوانید:

{اخراج عالیشاه} هر دو تیم در تلاش بودند تا نباختند و به همین دلیل بازی از کیفیت فنی خاصی برخوردار نبود. پرسپولیس مقابل سپاهان شانس برد داشت اما نمی خواست این اتفاق بیفتد. البته پرسپولیس بد بازی نکرد اما اخراج امید عالیشاه کار را سخت کرد.

{مشکل پرسپولیس مقابل سپاهان} عملکرد خط حمله بسیار ضعیف است. آل کثیر بازیکن شوت آخر است اما توانایی حفظ توپ را ندارد هرچند خط دفاعی هم ایرادات زیادی دارد و مدافع ملی پوش نمی تواند 4 پاس سالم بزند.

{عملکرد عثمار} در این مدت نمی تواند شق قمر را انجام دهد. پرسپولیس در زمان گل محمدی ترسو بازی می کرد اما الان شرایط بهتر شده است. مهدی ترابی برای خودش بازی می کند. در طول فصل چندین بار ضربات ایستگاهی را زد اما حتی یک بار هم موفق نشد. فکر می کنم مربی باید اقتدار داشته باشد و جلوی او بایستد. البته این مشکل فقط مربوط به ترابی نیست، بلکه کنعانی یا آل کثیر هم برای خودشان بازی می کنند.

{سعید صادقی} نمی دانم مشکل سعید صادقی چیست اما اگر مشکلی دارد باید حلش کند چون در پرسپولیس سعید صادقی شد. شاید برخی بازیکنان خسته شده باشند اما می دانند در پرسپولیس چنین خبری نیست و اگر مردم و هواداران ناراحت هستند صددرصد مسئولیت این بازیکنان را بر عهده دارند.

{توهین یک پیرمرد به طرفداران زن} وقتی پیرمردی به خود اجازه می دهد که به زنان توهین کند باید با او برخورد شود زیرا اگر با او برخورد نشود در تهران و شهرستانها این موضوع تکرار می شود و این سوال این در سراسر ایران تکرار می شود.

{توهین به رامین رضاییان توسط پرسپولیسی ها} کار درستی نیست. رامین در پرسپولیس زحمت کشید و حالا نمی خواهد در پرسپولیس بماند اما آیا باید فحش بدهد؟ آیا مردم برای آن هزینه می کنند؟ یک بازیکن زمانی که در یک تیم بود تلاش کرد و حالا به تیم دیگری رفته است.

{ شانس قهرمانی در لیگ } پرسپولیس قطعا قهرمان می شود چون استقلال حاشیه های زیادی دارد. دیدار آنها با تراکتورسازی را دیدم و به نظرم از نظر فنی در شرایط خوبی نیستند و تیمشان پر از ناجور است.

بیشتر بخوانید: نام جدیدی برای پرسپولیس مطرح شد



سرویس داخلی اخبار فوتبال