پرسپولیس منتظر معرفی عضو جدید هیئت مدیره است


سرویس خبر شماره: 2019403
17 مه 1403 در 10:24 ق.ظ |
2.3 هزار |

6نقطه نظر

قرار بود روز گذشته انتصاب یکی از اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام شود که این امر محقق نشد.

پرسپولیس منتظر معرفی عضو جدید هیئت مدیره است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگرچه قرار است ترکیب هیات مدیره پرسپولیس پس از پایان فصل جاری تغییر کند و صندلی های در نظر گرفته شده برای مالکان جدید این باشگاه به نمایندگان بانک های صاحب سهام این باشگاه برسد. باشگاه، تصمیم گرفته شد که در حال حاضر یک صندلی در باشگاه خالی است. پیش بینی می شود هیات مدیره فعلی با نمایندگانی از بانک شهر تشکیل شود.

14 اردیبهشت ماه و پس از جلسه رسمی واگذاری 85 درصد از سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس به یک کنسرسیوم بانکی، مدیرعامل بانک شهر اعلام کرد که به زودی نماینده ای از این کنسرسیوم به عنوان مشاوره مالی به عضویت هیئت مدیره خواهد آمد. در حال حاضر هیات مدیره پرسپولیس چهار نفره است و تعداد این هیات باید فرد باشد تا تصمیمات رسمی شود به همین دلیل در حال حاضر نماینده ای از کنسرسیوم بانکی وارد این هیات مدیره خواهد شد. مدیران و تغییرات بعدی پس از پایان فصل جاری فوتبال صورت خواهد گرفت.

قرار بود روز گذشته فردی به نام فروزنده که عضو جدید هیات مدیره سرخ ها می شود معرفی و شروع به کار کند اما ظاهرا این موضوع به تعویق افتاده یا درگیر بروکراسی اداری شده است. در حال حاضر با وجود پرداخت ده درصدی به پرسپولیسی ها، همچنان ابهام و سردرگمی بر سر باقی مانده مسائل مالی وجود دارد و به نظر می رسد این سردرگمی تا زمان اضافه شدن یکی از اعضای جدید شورای اداری به باشگاه ادامه داشته باشد.

در حال حاضر باشگاه پرسپولیس منتظر حضور نماینده کنسرسیوم بانکی در هیات مدیره برای ساماندهی امور مالی باشگاه است.

مجله اخبار فوتبال داخلی