گزینه ایده آل برای بایرن مونیخ در آفتاب میامی!


سرویس خبر شماره: 2019405
17 مه 1403 در 10:38 ق.ظ |
2.6 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

در مورد سوال اصلی، زیدان روزنامه نگار را منحرف می کند.

یک پرسش و پاسخ ساده با اصرار خبرنگار اسکای می تواند به معنای پاسخ منفی جدید برای بایرن مونیخ باشد.

گزینه ایده آل برای بایرن مونیخ در آفتاب میامی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زین الدین زیدان ستاره سابق تیم فرانسوی سرشناس ترین چهره حاضر در مسابقات فرمول 1 در میامی بود و خبرنگاران از فرصت استثنایی برای تماس با وی استفاده کردند. زیدان مربی آرام و مرموزی است، به همین دلیل است که مصاحبه کننده ارزش ویژه ای دارد.

خبرنگار اسکای از زیدان پرسید: بایرن یا رئال؟ چه کسی برنده بازی است؟
زیدان: من به مادرید امیدوارم، اما قطعا یک بازی ویژه خواهد بود.

متناظر: آیا شما می توانید مربی بعدی بایرن باشید؟
زیدان: نه، من می روم مسابقه را تماشا کنم.

کاملاً مشخص نیست که آیا این به معنای رد پیشنهاد بایرن و رد شایعه همکاری است یا خیر. شاید این فقط یک واکنش منفی به سوال خبرنگار درباره دوئل پیش رو در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود. با این حال، این کلیپ کوتاه به سرعت جلب توجه کرد.

زیدان که با کاپشن مشکی در کنار پیست راه می رفت، ناگهان با خبرنگار روزنامه بیلد روبرو شد اما همراهان وی بلافاصله اجازه گرفتند تا سوالات بیشتری را از این رسانه آلمانی بپرسند.

2018769

این بحث‌ها بخشی از زمینه‌ای است که ماکس ابرل، سرمربی بایرن مونیخ اعلام کرد که دیگر تماسی با زیدان نخواهد داشت. آنها هنوز در مورد سرمربی بعدی به نتیجه مشخصی نرسیده اند و جستجوی آنها ادامه دارد. نام هایی مانند هانس دیتر فلیک و یواخیم لو نام های جدیدی هستند که در مورد بایرن شنیده شده است، اما به نظر می رسد هیچ یک از آنها شانس حضور در مونیخ را ندارند.

زیدان 51 ساله است او چندین هفته است که بارها به کادر مربیگری بایرن پیوند خورده است و با توجه به اینکه با هیچ تیمی قرارداد ندارد، گزینه بسیار خوبی برای تیم هایی است که قصد دارند در اروپا قهرمان شوند..

2018767

اما تردید اصلی در مورد زیدان همیشه فقدان ظاهری مهارت های زبانی او بوده است. خودش در سال 2022 اعلام کرد که به زبان انگلیسی تسلط کامل ندارد.. این شرطی است که مدیر ورزشی بایرن برای استخدام مربیان غیر آلمانی اعلام کرده است. جالب اینجاست که ایبرل شب گذشته در مصاحبه دیگری تاکید کرد که نمی داند زیدان انگلیسی صحبت می کند یا نه و تاکید کرد که با این بازیکن فرانسوی تماسی نداشته است.

جستجوی طولانی بایرن مونیخ برای یافتن مربی در نهایت می تواند تمرکز بازیکنان را در آستانه بازی حساس مقابل رئال مادرید کاهش دهد. نبرد همه یا هیچ برای مونیخ این فصل در لیگ قهرمانان اروپا.

مجله اخبار فوتبال خارجی