پرسپولیس هم می توانست لیورپول را شکست دهد!


سرویس خبر شماره: 2019789
18 مه 1403 در 3:07 ب.ظ.
796

2نقطه نظر

نیمه اول درخشان اما فقط یک گل

پرسپولیس نیمه اول درخشانی را مقابل نساجی پشت سر گذاشت اما از این برتری بهره مند نشد و مانند بسیاری از بازی های این فصل خود را در مشکل دید.

پرسپولیس هم می توانست لیورپول را شکست دهد!

به گزارش اسپورت، سه گل آستون اورونوف در دقیقه 6 تمام برنامه های نساجی برای دفاع و مهار مسابقه را به هم زد و خط دفاع و هافبک این تیم به قدری باز شد که پرسپولیس به راحتی توانست فوتبالی را که می خواست در این بازی ارائه کند. نیمه زمین حریف یک موقعیت گل انجام دهید.

پس از گل ارونوف، پرسپولیس می توانست در نیمه اول برتری خود را تقویت کند و دروازه خود را ببندد، اما غفلت بازیکنان در ضربه پایانی، جو سنگین ورزشگاه قائم شهر و البته نبوغ دروازه بان برزیلی نساجی باعث می شود. قرمزها فقط یک گل رزرو می کنند.

2019306

پس از گل دقیقه 6 پرسپولیس با فرار آل کثیر و عقب نشینی جالب او برای اورونوف می توانست به گل دوم برسد اما وینگر ازبکستانی به طرز عجیبی این فرصت را از دست داد. او بیش از حد قدرتمند بود. در موقعیتی دیگر مسعود ریگی صاحب فرصت شد. اما پولی ضربه او را مهار کرد. نساجی دروازه بان برزیلی نیز در مقابل ضربه آل کثیر مقاومت کرد. موقعیت دیگر ضربه ایستگاهی مهدی ترابی بود که مشخص نشد توپ به تیرک دروازه برخورد کرده است یا خیر.

ضربه سروش رفیعی که پولی مهار کرد و البته عقب نشینی عبدالکریم که موقعیت خوبی ایجاد کرد اما به ضربه پایانی منتهی نشد، دیگر موقعیت های پرسپولیس در نیمه اول بود.

پرسپولیس در این دیدار 13 بار به سمت دروازه حریف شوت زد که 8 ضربه آن داخل چارچوب بود و به جرات می توان گفت این تیم 6 موقعیت گلزنی واضح را از دست داد که تقریباً همه آنها در نیمه اول ایجاد شد.

2019305
پرسپولیس در نیمه اول بازی با بافت لیورپولی موقعیت های زیادی را از دست داد که می تواند مشکلات زیادی را برای آنها به همراه داشته باشد.

عملکرد پرسپولیس در نیمه اول به قدری برتر و بهتر از میزبان بود که ساکت الهامی در دقیقه 40 دو بازیکن خود را به کنار دروازه آورد و قصد تعویض داشت. بازی های اولیه به شروع نیمه دوم موکول شد. .

پرسپولیس در نیمه اول از برتری خود استفاده لازم را نکرد و بازی را برای خود سخت کرد چرا که تصور می شد نساجی از ابتدای نیمه دوم بیشتر انتحاری بازی کند و شاید تغییراتی در ترکیب این تیم باشد. تیم اما همانطور که عثمار گفت پرسپولیس باید از این مسابقه درس بگیرد چرا که نگرفتن گل دوم و سوم و کسب پیروزی مقابل حریفی با هر کیفیتی می تواند خطرناک و کسب سه امتیاز سخت باشد. در این زمان حساس جا برای چنین خطراتی وجود دارد.

پرسپولیس فصل گذشته در آخرین بازی که 4 گل به نساجی زد، در نیمه اول چندان برتر نبود و شانسی برای گلزنی نداشت اما این بار تیم عثار در آستانه تنبیه خود بود که خلاقیت ارنوف به سراغش آمد.

مجله اخبار فوتبال داخلی